ID : 29126019
امام جمعه موقت مهریز:

سقوط؛ عاقبت محتوم آل سعود/ حقوق بشر آمریکایی منفعت طلب است


امام جمعه موقت مهریز گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند همانگونه اسرائیل در غزه شکست خورد، آل سعود و آل خلیفه نیز شکست خواهند خورد.

به گزارش صبح مهریز؛ امام جمعه موقت مهریز در خطبه های نماز جمعه این هفته، رفتارهای سرکوب گرانه آل خلیفه با مردم شیعه و مظلوم بحرین و  یورش نظامی به محل سکونت آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و گفت: زوال حکومت های ظالم و فاسد مانند آل خلیفه و آل سعود حتمی است.

حجت الاسلام اصغر زارع با محکوم کردن اتحاد عبری، عربی و غربی در منطقه افزود: تبانی آمریکا و اسرائیل و عربستان در منطقه برای از بین بردن اسلام ناب محمدی و پایه ریزی اسلام آمریکایی است.

ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد  خاطر نشان کرد: آل سعود که در خاستگاه اسلام مستقر است و خود را ام القرای اسلام می داند، با آویختن بالاترین نشان دولت عربستان به گردن رییس جمهور کشوری که در طول تاریخ کوتاهش دستش به خون بی گناهان بسیاری آلوده است عجز و خواری خود را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به وضعیت وخیم مسلمانان یمنی به ویژه زنان و کودکان بی گناه گفت: چراغ سبز آمریکا باعث حمله عربستان به یمن شد و بر اثر حملات آل سعود آمار بالایی از مردم این سرزمین شهید می شوند و یا مبتلا به بیماری وبا می شوند.

زارع با بیان اینکه در این جهان ظلم پایدار نیست و نابود شدنی است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند همانگونه اسرائیل در غزه شکست خورد، آل سعود و آل خلیفه نیز شکست خواهند خورد.

وی درخصوص تفاوت حقوق بشر اسلامی و آمریکایی عنوان کرد: حقوق بشر آمریکایی منفعت طلب است و هرگاه منافع خود را در خطر ببیند موضوع حقوق بشر را مطرح می کند و از به راه انداختن جنگ و کشتار انسان های بیگناه ابایی ندارد و تفاوت آن با حقوق بشر اسلامی در این است که اسلام صلح طلب است و برای تمام بشریت ارزش قائل است و نگاه اسلام مادی و دنیوی نیست.

امام جمعه موقت مهریز افزود: مفسر حقوق بشر اسلامی، شخص رسول الله است که می فرماید: ای امت من! هر مسلمانی که بشنود انسانی مورد ظلم واقع شده است و فریاد کمک خواهی سر می دهد، اگر به فریاد او نرسد و برای نجات او کاری نکند از من نیست.

وی اضافه کرد: حقوق بشر امپریالیسمی و صهیونیسمی نگاهش دنیوی است و به دنبال منافع دنیوی خود است ولو اینکه به کشتار انسان های بیشمار و بی گناهی ختم شود.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین