ID : 30664371

فرماندار مهریز بر مشارکت بیشتر مدیران با سهامداران بندر خشک تاکید کرد


فرماندار مهریز گفت: برای رفع موانع اشتغال نیروهای بومی مهریز و اطلاع سهام داران بندرخشک از آخرین وضعیت این مجموعه، انتظار می رود مدیران بندرخشک ارتباط تنگاتنگی با مدیران شهرستان مهریز داشته باشند.

به گزارش صبح مهریز؛ فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با اشاره به مشارکت و خرید سهام بندرخشک توسط مردم مهریز گفت: بندرخشک یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار شهرستان مهریز است و در این راستا از همفکری مدیران بندرخشک و ارائه گزارش عملکرد در جهت تنویر افکار عمومی استقبال می کنیم.

سید محمد رستگاری با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم درخصوص اجرا و توسعه طرح های زیربنایی بندرخشک حائز اهمیت است افزود: علاوه بر مردم شهرستان مهریز، لزوم بازدید مدیران این شهرستان از  بندرخشک و آشنایی با فعالیت های انجام شده در آن از اولویت ها بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سرمایه گذاری انجام شده و اهمیت این پروژه بزرگ در شهرستان مهریز، انتظار می رود مدیران بندرخشک ارتباط تنگاتنگی با مدیران شهرستان مهریز داشته باشند تا درخصوص موضوعات مختلف به ویژه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم، موانع رفع شود و در بکارگیریی افراد، نیروهای بومی این شهرستان در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین