ID : 29334502
از توئیتر چهره های سیاسی چه خبر؟

ماجرای کاسبان اصلاح طلب باج خواه/ اولین قربانی عملیات تروریستی/آتش به اختیار یعنی...


واکنش به عملیات تروریستی در پایتخت و تحلیل رهنمود رهبر انقلاب مبنی بر «آتش به اختیار» از مهمترین موضوعاتی بود که فعالین سیاسی در توئیتر بدان پرداختند.

به گزارش  صبح مهریز به نقل از یزدرسا، مهمترین این توئیت ها را می توانید در ادامه بخوانید:

 

غلامعلی حدادعادل: در آغاز #جنگ امام‌خمینی(ره) فرمودند دزدی آمده سنگی انداخته. امروز #داعش با ملتی که فولاد آب‌دیده شده چه می‌تواند بکند؟

سید ابراهیم رئیسی: مانور #وحدت و #انسجام ملت در برابر تروریست ها بیش از هر چیز دیگری موجب شکست و ناکامی آنها خواهد بود.

سيد مصطفى آقاميرسليم: شهادت‌جمعی از‌هموطنان وحافظان امنیت را درحادثه #تروریستی دیروز خدمت رهبرمعظم انقلاب، خانواده آن عزیزان ومردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

وحید یامین پور: دستور #آتش_به_اختیار بیش از همه به رشد یافتگی و کاربلدی جوانان انقلابی دلالت دارد تا کودکی و کودنی مسئولان


حسام الدین آشنا(مشاور رسانه ای روحانی):  کاسبان اصلاح طلبی که باج خواهی رسانه ای وسیاسی ازرئیس جمهوررا آغاز کرده اند،بدانند روحانی خاتمی نیست؛نه تعارف می کند نه ماخوذ به حیا می شود.


الیاس نادران: گویا عوارض زایمان نوزاد ناقص‌الخلقه با رحم اجاره‌ای پیدا شده! شاید کلاهی که سر اصلاحات رفته گشادتر از اونی باشه که سر بعضی اصولگراها رفت!

سيد محمود رضوي(تهيه كننده سينما و تلويزيون): #من_اينها_را_ميشناسم اينها #٣٨سال است براي حفظ #امنيت و #آرامش ما #خون ميدهند همان #سرهنگ ها كه در #پادگان #غذاي_چرب ميخوردند

 


حجت الاسلام علیرضا پناهیان: داعشی‌ها امنیت فیزیکی و غربگرایان امنیت فرهنگی را از بین میبرند هردو تحت حمایت امریکا هستند آتش به اختیار یعنی باید برای امنیت کشور قیام کرد

محسن رضایی: عذابی سخت در انتظار سران #تروریست‌ها خواهد بود. قصاصِ ما سخت و به ياد ماندنی است.

سید عزت الله ضرغامی: #آتش_به_اختیار یعنی اینکه نیروهای مؤمن در مقابله اقناع کننده با غوغاسالاری دشمن در تحریف ارزش‌های انقلاب نیازی به اجازه گرفتن از کسی ندارند.

مهدی محمدی(تحلیلگر): تئوری "بیایید مذاکره کنیم و از عربستان یک همسایه خوب بسازیم" جزو اولین قربانیان عملیات تروریستی امروز است.


حسین دهباشی( کارگردان فیلم تبلیغاتی روحانی): در دولتی که هم مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و هم وزیر فرهنگ و ارشاد آن از مقامات سابق وزارت اطلاعات اند، سخن از مختل بودن فرهنگ و هنر عجیب است؟


وحید ایمانی(مدیرعامل خبرگزاری شهرایران): با تئوری دوستان جبهه مقابل، باید پس از دستگیری عوامل تیراندازی، بطور ویژه از آنها تقدیر کرد؛ نه اعدام!!

تقی دژاکام(روزنامه نگار): کسی در جریان هست آیا توی روزهای اخیر کسانی در #قطر به #سفارت عربستان حمله کرده باشند؟ خب سؤاله برای آدم پیش میاد!


فرشاد مهدی پور(مدیرمسوول روزنامه صبح‌نو): هفته پرآشوبی بود، ازدوحه #قطر شروع شد و به #تهران ختم شد. و چه پلید است سعودی که اکنون مبدل به پدر شیاطین شده است. #ترقه_بازى #اتحادایران
 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین