ID : 29251226
اول تیرماه

پنجمین «جشن گلریزان» شهرستان مهریز برگزار می‌شود


فرماندار مهریز از برگزاری پنجمین «جشن گلریزان» این شهرستان، اول تیرماه مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در زورخانه حضرت ولی عصر (عج) مهریز خبر داد.

به گزارش صبح مهریز؛ محمد سلیمی، معاون اداره کل زندان های استان و بازرس نمایندگی ستاد دیه استان یزد روز گذشته در نشست پیرامون برگزاری پنجمین جشن گلریزان شهرستان مهریز اظهار کرد: ستاد دیه از زمان تشکیل در استان تاکنون به همت خیران اقدامات ارزشمندی در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بعمل آورده است.

وی ادامه داد: بطوری که از سال ۸۳ تا به امروز شاهد آزادی ۱۰۷۴ زندانی جرایم غیر عمد با بدهی بیش از ۶۱۷ میلیارد ریال بوده ایم.

سلیمی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم ستاد دیه تشکیل گروه تحقیقات بوده که به بررسی وضعیت اسحقاق مددجو به صورت نامحسوس می پردازد و دیگر تشکیل کمیته صلح و ساز که کار اصلی این کمیته دعوت از شکات و گرفتن گذشت به صورت رضایتمندانه است که خوشبختانه از ابتدای تشکیل این ستاد در استان یزد تاکنون توانسته بیش از ۳۵۴ میلیارد ریال گذشت اخذ شود.

وی با بیان این که کمک خیران موجب گره گشایی از دو جانبه و دو گروه هدف هست گفت: خیران محترم با کمک هم یک زندانی جرایم غیر عمد را از زندان آزاد نموده و هم گروه دوم که خانواده زیان دیده است و از اهمیت بالاتری برخوردار است مشکلات و آسیب های آنها کم نموده است.

سید محمد رستگاری، فرماندار شهرستان مهریز نیز در این نشست گفت: پنجمین جشن گلریزان مهریز، اول تیرماه مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان در زورخانه حضرت ولی عصر (عج) در ورزشگاه شهید محصل برگزار می شود.

فرماندار مهریز اظهار کرد: همکاری مردم و مسئولان اجرایی در سال های گذشته در جشن گلریزان خیلی خوب بوده و امسال نیز شاهد تداوم همکاری اقشار مردم مومن خواهیم بود.

رستگاری گفت: مردم ولایتمدار مهریز باید همچنان برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد در این شهرستان همت به خرج دهند که کاری مهم و دینی است.

وی تصریح کرد: در مهریز در سال های گذشته خیران خیلی جدی وارد عرصه همکاری شده اند و امیدواریم امسال خیلی جدی تر وظایف دینی و ملی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ج

منبع: ستاد دیه استان یزد






آخرین عناوین آخرین عناوین