ID : 5962667
با اجراي طرح ويژه برخورد با تخلفات حادثه ساز در یزد؛

۱۱۹۵دستگاه خودرو در یزد توقیف شد


فرمانده انتظامي استان يزد با اشاره به توقف 1195دستگاه خودرو گفت: طي يك ماه گذشته 160دستگاه موتور سيكلت متوقف واعمال قانون شد. سردار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان یزد با اعلام این خبر افزود: در اجرای این طرح ویژه برخورد با تخلفات حادثه ساز نظیر استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی، عبور از محل ممنوع و حرکات مارپیچ برخورد قانونی شد. این مقام انتظامی  اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۱۹۵ دستگاه انواع خودرو و ۱۶۰ دستگاه موتور سیکلت متوقف و رانندگان آن اعمال قانون شدند. فرمانده انتظامی استان یزد در گفتگو با پایگاه خبری پلیس خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای ساماندهی و انضباط ترافیکی و نظارت دقیق بر عبور و مرور وسایل نقلیه جدی است و خودروهایی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند توقیف خواهند شد.

فرمانده انتظامي استان يزد با اشاره به توقف 1195دستگاه خودرو گفت: طي يك ماه گذشته 160دستگاه موتور سيكلت متوقف واعمال قانون شد. سردار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان یزد با اعلام این خبر افزود: در اجرای این طرح ویژه برخورد با تخلفات حادثه ساز نظیر استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی، عبور از محل ممنوع و حرکات مارپیچ برخورد قانونی شد.

این مقام انتظامی  اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱۱۹۵ دستگاه انواع خودرو و ۱۶۰ دستگاه موتور سیکلت متوقف و رانندگان آن اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در گفتگو با پایگاه خبری پلیس خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای ساماندهی و انضباط ترافیکی و نظارت دقیق بر عبور و مرور وسایل نقلیه جدی است و خودروهایی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند توقیف خواهند شد.





آخرین عناوین آخرین عناوین