ID : 29675629

‏دعوت روحانی به کار برای مردم، پادزهر کاربران فضای مجازی برای حاشیه‌آفرینی‌های وی


بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند مطالبه اصلی مردم از مسؤولان کشور کار و تلاش برای حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی جامعه است و دعواها و جنجال‌های سیاسی عاملی است که مانع خدمت مسؤولان به مردم می‌شود.

صبح مهریز؛ بسیاری از کارشناسان و صاحب‌نظران معتقدند مطالبه اصلی مردم از مسؤولان کشور کار و تلاش برای حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی جامعه است و دعواها و جنجال‌های سیاسی عاملی است که مانع خدمت مسؤولان به مردم می‌شود. با این وجود، اما دولت فعلی بهترین شیوه برای فرار از کار و خدمت به مردم را به راه انداختن جنجال‌های سیاسی و دامن زدن به حواشی می‌داند. به طوری که در یک ماه اخیر شاهد جنجال‌آفرین‌های مختلف از سوی دولتی‌ها بوده‌ایم و آن‌ها همچنان اصرار دارند به مسائل حاشیه‌ای و جنجالی دامن بزنند تا بدین شکل مسائل اصلی کشور و مطالبات از دولت را به حاشیه برانند.

همین مسئله موجب شده تا کاربران فضای مجازی به این مسئله واکنش نشان دهند و دولت را به حل و فصل معضلات کشور تشویق کنند. در همین راستا کاربران توئیتر با هشتک #برو_کار_کن، از آقای روحانی خواسته‌اند، حاشیه‌ها را پایان دهند و به مطالبات اصلی مردم بپردازند. در ادامه تعدادی از مطالب کاربران توئیتر پیرامون دعوت رئیس‌جمهور به کار و حل مشکلات کشور را با هم می‌بینیم:

-عاجزانه از دولت می‌خواهیم که به دوران اوج خود یعنی یک ماهه‌ی قبل از انتخابات باز گردد و دست از حاشیه‌سازی بردارد.

-آقای روحانی الحق والانصاف تیم جنگ روانی قوی دارید و لكن کاش همین‌قدر که به فکر افکار مردم بودید به جیبشان هم فکر می‌کردید.

-دانشمندان معتقد هستند ضرر بی‌تحرکی و یکجا نشستن بسیار بیشتر از سیگار و دخانيات هست یک ساعت بی‌تحرکی یک دقیقه از عمر را کاهش می‌دهد.

‏-آقای روحانی تحریم‌ها که برداشته نشد آیا وقت آن نرسیده که بجای سیاسی‌بازی کمی هم به فکر مشکلات مردم و وعده‌هایی که دادید باشید؟

-‏ربات بازی‌هاتون تموم شد؟ حاشیه‌سازی رو تمومش کن! آگه بهت برنمی‌خوره #برو_کار_کن.

‏-الان روحانی میاد میگه شما تندروهای بیسواد خجالت نمی‌کشین به ما که همسن پدربزرگ شما هستیم توهین می‌کنید و می‌گید #برو_کار_کن.

-جناب روحاني اگه مظلوم‌نمایی‌تون تموم شد بفرمایین کمی هم کار کنید/ بخدا خسته شدیم از فیلم‌بازی کردن‌ها.

-آقا یعنی چی می‌گین #برو_کار_کن؟بابا جان مگه نمی‌دونید اجتماع نقیضین محاله؟!

یزد رسا






آخرین عناوین آخرین عناوین