Skip to Content

استاد و كارشناس مهدويت؛

اخلاق و تقوا محوري ترين خصوصيت زمان حضرت مهدي (عج) است


حجت الاسلام صديقي استاد حوزه و دانشگاه و كارشناس مهدويت گفت: حضرت مهدي (عج) ميراث دار همه أنبياء و پيامبر ان خداست و ايشان آخرين گام را براي ايجاد يك جامعه الهي بر ميدارد كه در واقع كامل كننده أهداف آنان است .

به گزارش یزدبانو، حجت الاسلام استاد محمد مهدي صديقي استاد حوزه و دانشگاه و كارشناس مهدويت تصريح كرد: جامعه أيده آل مهدويت خصوصيات هاي بسياري از جمله از بين بردن ظلم و فساد و نابرابري در تمام دنيا را دارد و تمام دنيا در زمان ايشان در صلح كامل سپري خواهد شد.

وي ادامه داد: در زمان حضرت مهدي (عج)  تمام ظلم ها ائم از سياسي، فرهنگي، اقتصادي، تفاوت هاي طبقاتي و تبعيض ها به پايان خواهد رسيد و همه مردم در آرامش كامل خواهند بود .

صديقي خاطر نشأن كرد: در زمان اين بزرگوار علم و كمال به بالاترين حد خود مي رسيد و هيچ گونه جهل و بي سوادي در حكومت امام زمان (عج) وجود نخواهد داشت.

اين كارشناس علوم مهدويت محوري ترين شاخص زمان حضرت مهدي (عج) را اخلاق و تقوا دانست و اظهار كرد: محوري ترين خصوصيت در زمان ايشان اخلاق و تقواست كه در بالاترين وجه خود در بين مردم نماياندن مي شود.

وي ادامه داد: در اين زمان هر فردي كه از فضيلت اخلاقي برخوردار است مقدم بر ديگران خواهد بود و ارزش انسان ها به فضائل أخلاقي خواهد بود.

اين استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: در زمان حضرت مهدي (عج) از نظر اقتصادي، جامعه به حدي رشد يافته است كه هيچ فقير و تهيدستي در كره زمين وجود نخواهد داشت و با برهاني كه امام زمان (عج) مي آورد ملاك عقلانيت  حاكم بر جهان را تغيير خواهد داد و ارزش هاي واقعي را جايگزين خواهد كرد.

وي ادامه داد: حضرت مهدي (عج ) با پرچم عدالت همه نابرابري ها را از بين مي برد تا همه انسان ها به حقوق واقعي خود دست يابند.

صديقي تصريح كرد: امام عصر (عج) دو چهره به جهانيان نمايان مي كند، يكي در مقابل كفار و ظالمين و ستمكاران و در نقطه مقابل چهره اي متفاوت در برابر توده هاي ستم كشيده كه در آن بردگان را از ستم و جور آزاد خواهد كرد.

وي در خصوص انقلاب رستاخيز امام زمان (عج) گفت: در آن انقلاب طلح و صفا و دوستي ملاك و محور است و همه جا را فرا خواهد گرفت، نو دوستي، عفت، حيا محور خواهد بود .

اين استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان كرد: انتظار فرج آماده باش جهاني و هميشگي است، چرا كه يك عدالت خواه واقعي نمي توانند در مقابل سر نوشت مستضعفين جهان بي تفاوت بأشد و خصوصيت ديگر خواهي، صبر، استقامت در او به حد كمال خود خواهد رسيد.

وي در خاتمه گفت: تمام بركات در زمان ظهور حضرت مهدي (عج) خواهد بود و انتظار فرج از جمله فضائل است كه مؤمنان از آن بهره مي گيرند، چرا كه پا يداري در انتظار در زمان غيبت طولاني از جمله وظائف اصلي  ياران واقعي اين حضرت خواهد بود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری