Skip to Content


افشاگری های تازه در میان مخالفان خارج نشین/ ربع پهلوی اسیر جیره خواران فحاش


تقریبا روزی نیست که شاهد افشاگری های جدید در خصوص اختلاف بین اعضا و گروهک های این به اصطلاح شورا نباشیم. به گفته عناصر این گروهک نتیجه تشکیل شورا جز کلاهبرداری ، فریب و اختلاف نتیجه ای نداشته است.

به گزارش یزدبانو به نقل از گروه رسانه «تیتریک» ؛اختلاف و درگیری در گروهک های ضد انقلاب موضوع جدیدی نیست ، از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی ایران که افراد میهن فروش و فراری برای مبارزه با انقلاب اسلامی، گروه هایی را تاسیس کردند تا ارتزاقی داشته باشند ، این درگیری ها و اختلاف شان با یکدیگر نیز بوده است .
ضد انقلاب خارج از کشور در یک طرح مضحک به نام انتخابات آزاد به پشتیبانی ربع پهلوی اقدام به تشکیل گروهک شورای به اصطلاح ملی کردند. این شورا که از همان ابتدای راه با مخالفت های بسیاری از سوی عناصر ضدانقلاب همراه بود موجب اختلاف هرچه بیشتر سلطنت طلبان به ویژه هواداران ربع پهلوی شد به گونه ای که بسیاری از ضدانقلاب ، پس از خروج از این شورا اقدام به افشاگری در خصوص پشت پرده پوشالی گروه های ضدانقلاب ، فحاشی های صورت گرفته از سوی دیگر اعضا و اختلافات بین خود کردند. تقریبا روزی نیست که شاهد افشاگری های جدید در خصوص اختلاف بین  اعضا و گروهک های این به اصطلاح شورا نباشیم. به گفته عناصر این گروهک نتیجه تشکیل شورا جز کلاهبرداری ، فریب و اختلاف نتیجه ای نداشته است. فرید خاوری عنصر بهایی و سلطنت طلب در صفحه فیسبوک خود نوشت:" مشاهده میکنیم که در شورای عالی ملی (گروهک ربع پهلوی) اختلاف و دودستگی بوجود آمده است ، بی لیاقت ها در شورای ملی رخنه کرده اند و با در دست گرفتن قدرت، با لیاقت ها را کنار زده اند."

عناصری که قدرت را در این گروهک به دست گرفته اند نازیلا گلستان و رضا پیرزاده ساکن فرانسه هستند که از سوی اغلب افراد ضد انقلاب متهم به همکاری با نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی هستند.

نازیلا گلستان سخنگوی محسن سازگارا در فتنه 88 بود که هم اکنون مشاور عالی ربع پهلوی و عضو این گروهک میباشد.

وی در رژیم پهلوی مشاور محمد رضا پهلوی بود، همچنین در سال 89 به عنوان نخستین ایرانی برای فرمانداری ایالت فلوریدا آمریکا نامزد شد که با بررسی های به انجام آمده ایالتی در خصوص وی شایسته احراز پست نشد. شایان ذکر است فرید خاوری کارشناس تلویزیون ضد انقلاب اندیشه با حضور در این شبکه در سال 90 بیان کرده بود که "اگر بین ایران و آمریکا جنگی صورت بگیرد برنده این جنگ ایران خواهد بود".

همچنین خسرو فروهر مجری تلویزیون ضد انقلاب پارس در صفحه فیس بوک خود پرده از عمق اختلاف میان این گروهک برداشت و با اعتراض و انتقاد از دوستان سابقش نوشت:"دوستان گرامی‌، در پایین نوشته‌ای از ۱۳ ماه می امسال را برایتان گذشتم که چه گونه امروز را پیش بینی‌ کرده بودم! میدانستم آنهایی که روزی به من حمله میکردند، روزی راه من را خواهند رفت ولی‌ دشمنی با من را فراموش نخواهند کرد!

این است سرنوشت روشنگری در کشور ما. زمانی‌ که حدود ۴ ماه پیش از شورای عالی‌ شورای ملی‌ استعفا کردم، عده‌ای از همان شورا هر توهین و تهمتی بود به من زدند، زمانی‌ که من از باند نازیلا گلستان و گروه فاشیستی وی که امکان هر گونه فعالیت مثبت در شورای ملی‌ را از دیگران سلب کرده بودند، انتقاد میکردم و به همین خاطر استعفا کردم، از هر طرف به من حمله شد!!

نکته جلب این است که در چند روز گذشته همان‌هایی‌ که به من حمله میکردند، خود با ۴ ماه تاخیر از شورای ملی‌ استعفا کردند، نکته غم انگیز این است که این اشخاص حتی ذره‌ای شرافت اخلاقی‌ نداشتند که از من تا به امروز عذرخواهی کنند!! نوشته زیر را در هنگام استعفا خود نوشته بودم، ببینید چه نوشته بودم و چه گونه سخنم درست از آب در آمد!




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری