Skip to Content

سردار نقدی:

اگر در عرصه های نانو، هسته‌ای و دفاعی پیشرفت کرده‌ایم در صنعت نفت هم می توانیم/ عده‌ای می‌خواهند نفت را به هر قیمتی بدهند برود


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این واقعیت‌های امروز دنیا در نتیجه مقاومت است. اینها دستاوردهای بزرگی است که به راحتی به دست نیامده است پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم با عشق و محبت و بیان حقیقت و مبتنی بر فطرت به دست آمده است تمام بوق‌های تبلیغاتی در دنیا علیه ما تبلیغ می‌کنند ولی ما به لطف خداوند و مقاومت روز به روز پیشرفته‌تر و محبوب‌تر می‌َشویم.

به گزارش یزدبانو به نقل ازراه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج سازمان مستضعفین در هفدهمین همایش سراسری مسئولین بسیج وزارت نفت که در باشگاه شماره یک صنعت نفت برگزار شد اظهار داشت: دستاوردهایی که امروز بعد از گذشت سال ها از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آمده در اثر مقاومت ملت و نظام بوده است.

وی با بیان اینکه سرویس های اطلاعاتی گسترده دنیا مانند موساد و سیا در دوران جنگ مقابل ایران صف آرایی کردند گفت: منافقین و گروهک های ضد انقلاب آموزش دیده در همین مراککز جاسوسی بودند اما با همه این شرایط و با مقاومت توانستیم آنها را شکست بدهیم و به امنیت برسیم.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین ضمن بر شمردن دستاوردهای کشور در عرصه نفت خاطر نشان کرد: تولید، توزیع، فراوری و صادرات نفت در زیر بدترین بمباران در سال های جنگ، مرهون فداکاری ها در وزارت نفت و شرکت های تابعه آن بوده و دشمن هرگز تصور نمی کرد ایران بتواند به چنین مرحله ای دست پیدا کند.

نقدی با یادآوری این نکته که دشمن سعی داشت زیر شدید ترین آتش ها فعالیت های نفتی کشور را متوقف کنند بیان داشت: در تلمبه خانه ها در خارک یا در عرصه کشتی ها همه تلاش ها و مأموریت ها به خوبی صورت گرفت تا تمام سیستم های نفتی علی رغم بمباران شدید به فعالیت خود ادامه بدهند.

وی افزود: ما مدیون این ایثار و فداکاری ها هستیم و هیچ گاه از یاد نمی بریم که این مقاومت ها ما را به این مرحله رسانده است؛ خداوند هم پاداش این فداکاری ها را دادغ خود خداوند وعده داده است که ان تنصر الله ینصر کم؛ یعنی اگر زحمت کشیدید امروز نتیجه زحمت ها و خون هایی که در این مسیر داده شده است را می بینیم.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین همچنین گفت: روزی که تروریست ها از طرف دشمنان انقلاب مأمور خرابکاری در کشور شدند، ما دستگاه اطلاعاتی نداشتیم که در آن زمان من یک دانشجوی بیست ساله مسئولیت اطلاعات کل عملیات های غرب کشور را بر عهده داشتم که در مقابل آن سرویس اطلاعاتی آمریکا، انگلیس، صدام، رژیم صهیونیستی و فرانسه برای عملیات علیه ایران برنامه ریزی می کردند.

نقدی با یادآوری فعالیت های گروه های تروریستی مخالف کشور مانند توده، منافقین و ... بیان داشت: امروز امنیتی در کشور وجود دارد که دستگاه های امنیتی در کمترن زمان، جاسوس های آمریکا، اسرائیل و ... در کشور را دستگیر و بسیاری از فعالیت های خرابکارانه آنها را کشف و شناسایی می کنند.

وی ضمن تأکید بر اینکه مقاومت رمز پیروزی کشور در همه دوران ها بوده است عنوان کرد: وقتی ملت ایران تصمیم به مقاومت گرفت، برخی می گفتند سازش راحت تر است و به دنبال سازش بودند اما حرف آنها هیچ گاه در کشور اجرا نشد و همین موضوع منجر شده است که به چنین اقتداری در دنیا دست پیدا کنیم.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین بیان داشت: دستگاه اطلاعاتی کشور ما در کل منطقه رتبه اول را دارد و همچنین توانمندی های اطلاعاتی کشور به حدی است که آمریکا وقتی ریگی را از یک کشور به کشور دیگر می فرستد، نیروهای امنیتی او را روی آسمان دستگیر می کنند؛ در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد آن هم در کشوری که با هیچ کدام از کشورهای دنیا هم پیمان اطلاعاتی نیست و تبادل اطلاعاتی ندارد.

نقدی در ادامه گفت: در عرصه نظامی امروز بدون شک قوی ترین نیروی نظامی منطقه، نیروی نظامی ایران است و یکی از قوی ترین نیروهای مسلح در دنیا در ایران است که توانسته با ابر قدرت های مستکبر و شری مانند آمریکا توازن بر قرار کند و همه این ها از دل مقاومت و ایستادگی بیرون آمد.

وی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه گفت: امروز استکبار به ویژه آمریکا خاک همه کشورهای منطقه را به توبره کشیده است اما حتی جرئت کوچکترین نگاه چپی به ایران را ندارند و از این به بعد هم نخواهند توانست.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین بیان داشت: روزگاری به شهرهای کشور موشک می خورد و یک تن مواد منفجره از فاصله 900 کیلومتری در تهران منفجر می شد اما ایران توانایی پرتاب حتی یک کیلو موشک از مرز تا فاصله 120 کیلومتر را هم نداشت که با مقاومت و تلاش نیروها امروز به یکی از قدرت های برتر موشکی در منطقه تبدیل شده ایم.

نقدی با بیان اینکه برخی به دنبال تسلیم شدن بودند اما مردم شعار جنگ جنگ تا پیروزی را سر دادند گفت: ما علم و فناوری این را داریم که موشک بسازیم و این توانایی و علم این را داریم که در سایر افق به پیشرفت‌های و دستاوردهای شگرفی برسیم و این دستاوردها از دل مقاومت بوجود آمده است.

سردار نقدی عنوان کرد: امروزه هزاران شبکه‌ ماهواره‌ای بر علیه کشور ما فعالیت می‌کنند ولی این انقلاب به سرعت در حال پیشرفت است. انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سایر نقاط جهان نیز صادر شده است و تنها راه مقابله با دشمنان مقاومت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امروزه مقامات آمریکایی التماس می‌کنند با مقامات ایرانی دست بدهند افزود: این واقعیت‌های امروز دنیا در نتیجه مقاومت است. اینها دستاوردهای بزرگی است که به راحتی به دست نیامده است پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم با عشق و محبت و بیان حقیقت و مبتنی بر فطرت به دست آمده است تمام بوق‌های تبلیغاتی در دنیا علیه ما تبلیغ می‌کنند ولی ما به لطف خداوند و مقاومت روز به روز پیشرفته‌تر و محبوب‌تر می‌َشویم.

انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری