Skip to Content

در جشنواره فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور؛

بانوان یزدی در رشته دوومیدانی به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند


بانوان یزدی در جشنواره فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در رشته دوومیدانی به یک مدال نقره و یک برنز دست یافتند.

به گزارش یزد بانو، بانوان یزدی در جشنواره فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در رشته دوومیدانی به یک مدال نقره و یک برنز دست یافتند. 
مسابقات دوومیدانی بانوان نخستین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی ناشنوایان کشور در استان خراسان رضوی پیگیری شد که صفورا یزدانی از یزد در رشته 100 متر سرعت بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را از ان خود کرد. این ورزشکار یزدی در رشته پرش طول هم پنجم شد.

فاطمه منتظری دیگر دوومیدانی کار یزدی هم در این رقابت ها عنوان سومی و مدال برنز ماده دو 400 متر را بدست اورد. مرضیه رحیمی دیگر بانوی یزدی هم در این ماده در رده ششم جای گرفت.

سحرالسادات حسینی هم عنوان پنجمی ماده پرتاب وزنه را کسب کرد.

در مسابقات دوومیدانی آقایان هم سید کاظم حسینی و احسان بیگی هر دو از یزد در رشته های پرتاب دیسک و پرتاب نیزه پنجم و هشتم شدند .

لازم به ذکر است نخستین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی ناشنوایان کشور با شرکت یک هزار و 500 ورزشکار در قالب 109 تیم و هشت تیم ورزشی از30 استان کشور در دو بخش بانوان و آقایان هجدهم اردیبهشت ماه جاری به مدت 10 روز در در رشته های دو و میدانی، فوتبال، فوتسال، جودو، شنا، تنیس روی میز، بولینگ و والیبال در سالنهای ورزشی مختلف مشهد در حال برگزاری است.

منبع: روابط عمومي اداره كل ورزش وجوانان استان يزد




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 3.6666666666666665 stars out of 5.


صفورا یزدانی
باسلام ممنونم ازاینکه باماهستین تشکرمیکنم انشالاشمام درهرجاکه هستین موفق مویدباشین
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۴/۰۳/۲۷ ۰۹:۴۰.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری