Skip to Content

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد:

برگزاری جلسه مشترک نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی یزد


جلسه مشترک نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی استان و شهرستان یزد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

یزدبانو؛ نشست مشترک نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی استان و شهرستان یزد در راستای ارائه گزارش عملکرد در سال 94 ، بررسی نقاط ضعف و قوت و اعلام رشته های اولویت دار بانوان در سال 95 در بحث قهرمانی با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: خوشبختانه بانوان ورزشکار استان یزد در میادین مختلف اعم از داخلی و برون‌مرزی به خوبی توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند و افتخار آفرین بوده اند و این مهم وظیفه ما  را در مقابل آنها سنگین‌تر می‌کند.

مسعود شریعتی با تاکید براینکه توسعه ورزش بانوان در جامعه یک ضرورت است که باید به آن توجه ویژه شود اضافه کرد: بانوان بخش گسترده‌ای از جامعه را تشکیل می‌دهند و برنامه‌ریزی برای گسترش ورزش در میان این قشر یک ضرورت است.

وی اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نگاه وی‍ژه‌ای به وضعیت ورزش بانوان دارد و در راستای برنامه های توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه‌هایی به منظور توسعه و رونق هرچه بیشتر ورزش بانوان در دستور کار دارد.

ابوترابی دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه سه دقیقه با ورزش هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری و اهداف این جشنواره ، بر اهمیت این جشنواره در فرهنگ سازی ورزش بانوان و ترغیب زنان به ورزش تاکید کرد.

در ادامه آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ورزش در وضعیت فعلی یکی از نیازهای اساسی جامعه و به ویژه بانوان است و ما تلاش می‌کنیم تا زمینه‌های لازم را برای رونق فضاها و محیط‌های ورزشی برای بانوان فراهم کنیم.

وی افزود: اهداف ما در خصوص توسعه ورزش بانوان ، توسعه در حوزه های همگانی و قهرمانی است که قطعا توسعه هر دو حوزه ضروری است و باید به آن توجه داشت که نواب رئیس بانوان این مهم را در برنامه ریزی های خود داشته باشند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری