Skip to Content


جشنواره پیوند آسمانی در یزد برگزار می شود


معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برنامه های هفته ازدواج را تشریح کرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش وجوانان استان يزد، هدایت شرف الدینی با بیان اینکه هفته ازدواج از چهارم مهرماه مصادف با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز می شود اظهار داشت:با توجه به اهمیت ازدواج موفق و ضرورت فرهنگ سازی در بخش های زیرساختی امر ازدواج، در این هفته باید با همکاری مسوولان، زمینه های مناسب شناخت و آشنایی جوانان با ازدواج موفق ، بهنگام ، آسان و پایدار و چگونگی تشکیل خانواده و هدایت آن در مسیر الهی و تشکیل خانواده های دینی و مقاوم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، فراهم گردد.


وی افزود: جوانان باید زندگی مشترک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) که در عین سادگی ظاهر، دارای روح عمیقی است را الگوی خود قرار دهندتا همیشه با آرامش خاطر و با معنویت خاصی زندگی نمایند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در تاریخ یازدهم مهرماه در محل سالن شهید صدوقی یزد گفت: تجلیل از خیرین و خادمین امر ازدواج ، اجرای برنامه های طنز و موسیقی و مسابقه ویژه زوجهای جوان از برنامه های این جشنواره خواهد بود.

شرف الدینی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی برپا می شود که تولیدات و محصولات فرهنگی و هنری با موضوع ازدواج ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن مطلع عشق در شهرستان اشکذر ، نشست آموزشی با وضوع هفته ازدواج در شهرستان اشکذر، برگزاری دوره آموزشی با موضوع خانواده ویژه زوجهای جوان با حضور اساتید برجسته کشور، برگزاری دوره آموزشی با موضوع ادواج و خانواده ویژه زوجهای جوان، برگزاری همایش تکنیک های موفقیت در زندگی مشترک و ارائه بسته های فرهنگی و کتابچه های آموزشی ازدواج  از مهم ترین برنامه های این اداره کل در هفته ازدواج می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پایان بیان داشت: در هفته ازدواج در تمامی شهرستان ها نیز برنامه های مختلف فرهنگی ، آموزشی متناسب با هفته ازدواج برگزار خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری