Skip to Content

گزارش مشروح/ مشاور فرمانده کل سپاه در یزد :

خون شهدا پتانسیل نسل جوان را چند برابر کرده است/مثلث راهبری آمریکا: فتنه، تحریم و تکفیر


مشاور فرمانده کل سپاه درمراسم سالگرد شهید احمدی روشن در یزد، ترور دانشمندان ایرانی توسط دشمن، پتانسیل جوانان را چند برابر کرده است و دشمن به دنبال پروژه فراموش سازی ایام الله از جمله 22بهمن، 9دی، 17و 19 دی و...است.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، دکترحمیدرضا مقدم فر در مراسم یادواره شهید دکتر مصطفی احمدی روشن(نخبه هسته ای) و مهندس شهید سیدرضا میرحسینی (نخبه موشکی) که با حضور والدین این شهدا در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد ، شهادت فرزندان این امت را نشانه  مقاومت مردم انقلابی ایران و استیصال دشمن دانست و اظهار داشت : اقتدار ملت ایران به برکت خون شهیدان است و ما در این روز دورهم جمع شده ایم تا به دشمنان این پیام را بدهیم که با ترور دانشمندان ما، هرگز نتوانسته  است ما را درعلم و صنعت متوقف کند؛ بلکه بیداری  و انگیزه  مضاعفی در مردم ایجاد شده است.


*رمز پیروزی تبعیت از ولایت فقیه و مقاومت در سایه قران است
مقدم فر مقاومت و تبعیت از ولایت فقیه در سایه فرهنگ قرآن را رمز پیروزی خواند و تصریح کرد : یک روز در دوران دفاع مقدس با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم  و دنیا اعتراف دارد که امروز سرعت علمی در ایران یازده برابر کل دنیاست  و اینها به خاطر ایستادگی برآرمانها و ارزش های الهی است.
* سانتریفیوژ از مظاهر آرمان همچون ارزش دینی، عزت، استقلال، غیرت و هویت به شمار می رود
وی با اشاره  به رشد هسته ای و موشکی ایران افزود : سانتریفیوژ آرمان نیست ولی از مظاهر آرمان همچون ارزش دینی، عزت، استقلال، غیرت و هویت به شمار می رود و دشمن می خواهد با گرفتن آنها از ما و تهی ساختن  ملت، احساس عزت مندی ما را به حقارت کشانده  و بر ما سلطه پیدا کند.


*پؤوژه فراموش سازی ایام الله توسط دشمن را خنثی کنیم
این مقام مسئول،  با اشاره به پروژه فراموش سازی توسط دشمن که در کلام رهبری آمده است خاطرنشان کرد : یکی از سناریوهای دشمن پروژه فراموش سازی است و ایام اللهی چون 22 بهمن، 9 دی، 17دی، 19 دی و شهدا و ارزش ها باید همیشه زنده بمانند تا این پروژه خنثی شود.
مقدم فر به بیان پیروزیهای لبنان و غزه و آشکار شدن ذلت اسرائیل اشاره کرد و افزود : نسل امروز ما امتداد همان نسل دیروز بلکه قوی ترهستند و فهمیده اند دشمن با ترور و کشتار به چیزی نخواهد رسید  بلکه خون شهدا درخت انقلاب را آبیاری و پتانسیل این ملت خصوصا نسل جوان را چند برابر کرده است.
وی با بیان این نکته که در تمام این 35 سال هرجا  جمهوری اسلامی ایران موفق بوده است از مقاومت بوده، تأکید کرد : چرا برخی از مقاومت می ترسند؟ در حالی که پیش برندگی ما در سایه استقامت است و همان کاری که شهید احمدی روشن کرد و امروز هم جهاد علمی می خواهیم .
مشاور فرمانده کل سپاه در یزد با اشاره به آیه قرآن «فاستخف قومه فاطاعوه»  تحقیر ملت ها برای سلطه بر آنان را خط مشی فرعونی خواند و تصریح کرد : اگر غیرت ملت ایران در زمان دفاع مقدس نبود همه چیز تحویل  دشمن داده می شد و همان اتفاقی که در مصر افتاد و مردم با خرد ایران با تکیه بر آرمانخواهی، غیرت دینی و تبعیت از نائب امام زمان (عج) سربلند شدند و فهمیدند که در سایه همین آرمانها عزت دنیا و آخرت را با هم خواهند داشت.


*اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات از تحریم هاست
مقدم فر،  اقتصاد مقاومتی  را که همان توجه به ظرفیت ها وتوانمندی های داخلی است،  تنها راه نجات از تحریم ها و محاصره دشمن دانست و اظهارکرد : مذاکره کنندگان هسته ای می دانند باید روی خط قرمز ها بایستند وخط قرمز های دشمن را برای چندمین بار بشکنند و نگذارند دشمن در خط قرمزهای ما نه تنها شکستگی که حتی سایش ایجاد کند.


*مثلث راهبردی آمریکا: فتنه، تحریم و تکفیر
وی فتنه، تحریم و تکفیر را مثلث راهبردی آمریکا در ایران و منطقه برای رسیدن به اهداف شومش عنوان کرد و گفت : این مثلث سه ضلعی نسخه آمریکا برای سلطه بر ماست و بعد از گذشت پنج سال از فتنه سال 88 طبق اسناد دست خیانت سران فتنه در تشدید تحریم های ظالمانه و سربازی برای اسرائیل از طریق دادن پیام به اتحادیه اروپا با این عنوان که فشار را بیشتر کنید تا معیشت مردم سخت شود و ما به نتیجه برسیم آشکار شده است.


*هدایت جریان فرانه توسط اسرائیل
وی  کنترل و هدایت جریان اخیر در فرانسه را با مدیریت صهیونیسم دانست و تصریح کرد : برخی معتقدند که تکفیری ها و گروهک داعش دامن سازندگانش را گرفته است و کنترل از دستشان خارج شده است البته که با این وجود هنوز کنترل و هدایت از   راه  دور هست و دم خروس اینها را دنیا دارد می بیند!
مشاور فرمانده کل سپاه در یزد، تصریح کرد : این توطئه ها به خاطر وحشت دشمنان از گسترش موج اسلام خواهی در اروپا و جهان غرب است به نحوی که برای خدشه دار کردن اسلام آن را مقابل مسیحیت  قرار داده و اینگونه مکاتب را به جان هم می اندازند.


*مسئولان به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم باشند
مقدم فر با تأکید بر این مطلب که امروز وحدت ضروری ترین اولویت در کشور است خاطرنشان کرد : همه قوا و مردم و مسئولان باید هوشیار و مراقب باشند که جنگ قدرت  یا دعوا بین قوا یا  نهاد های اصلی پیش نیاید  یا  دولت و مجلس مقابل هم قرار نگیرند که به فرموده رهبری مسئولان  نباید حاشیه سازی  کنند بلکه باید به طور جدی به دنبال رفع مشکلات معیشتی و کاهش تورم و بیکاری مردم باشند.


*شخص ولی فقیه عامل خنثی شدن فتنه 88 بود
وی علت مهم خنثی شدن فتنه 88 و زمین نخوردن ملت ایران در این جریان خطرناک را طبق بررسی ها وجود شخص ولی فقیه و گوش به فرمان بودن مردم از ایشان دانست و گفت : برای مؤسسات فکری خیلی این جریان عجیب بود که چرا ایران اسلامی در این فتنه زمین نخورد زیرا طراحی نرمی که برای فروپاشی شوروی سابق در نظر گرفته شده بود یک دهم آنچه برای براندازی نظام اسلامی در ایران پیاده شد بود.
وی افزود : این همان اراده الهی در یاری ملت ایران است، ولی بقیه صحنه امتحان ماست  و ما مقابل خون 200هزار شهید مسئولیم و باید مراقب باشیم و وحدتمان را حفظ کنیم  تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش برسد.


*فتنه گران 88 با وجود اطلاع از اشتباه خود غذرخواهی نمی کنند
مشاور فرمانده کل سپاه در یزد، با تصریح به این مطلب که بسیاری از کسانی که در فتنه دست داشتند از بدنه همین انقلاب هستند و برخی می دانند اشتباه  و خیانت کرده اند ولی حاضر به عذرخواهی از ملت نیستند  گفت : چرا توبه و عذرخواهی نمی کنند؟ چرا نمی گویند به دشمن کمک کردند؟ چرا اعلام برائت نمی کنند؟ نظام ما نظام عفو و رحمت و این حصر هم از رأ فت نظام است و مگر  پیامبر اسلام ابوسفیان را امان نداد و او ظاهرا اسلام پذیرفت مگر وحشی قاتل حمزه را نبخشیدند ولی گفتند دیگرپیش چشمم نیا.
مقدم فر با اشاره به خیانت های سران فتنه در حق این نظام اظهار داشت : اما بزرگترین خیانت این افراد که از همه خیانت ها همچون جسور ساختن  دشمن، تشدید تحریم ها، خسارات مادی و شهدا، بالاتر بود بردن آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان نظام مردم سالاری دینی، دموکراسی ناب وحکوت دینی بود .
وی افزود : ما در معارف دینی از علماء یاد گرفته ایم که آبروی مؤمن از کعبه بالاتر است و اگر آن را بریزی  گویا خونش را ریختی  و غیر مسلمان اجازه ورود در حریمش را ندارد؛ نظامی که در دنیا مقابل نظام مارکسیست و لیبرال دموکراسی غربی ایستاد و حرفش را زد و مردمی که به خاطر دین انقلاب کردند و ایستادگی نمودند و نظامی  که با خون شهید شد جمهوری اسلامی و در دنیا الگو شد و با بیدارگری اش دنیا به سوی اومتمایل شد کسانی یکدفعه بیایند بگویند این نظام متقلب است  و رأی مردم را جابه جا کرده است!!
مشاور فرمانده کل سپاه در یزد باردیگر با یادآوری عظمت این عنایت الهی در حق ملت ایران گفت : این فتنه به اعتراف کارشناسان طراحی نرم 20 ساله داشت و اواخر جنگ شروع شده بود و هدف این بود که از مردم مؤمنی که یک روز لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند؛ طرفدار آمریکا بسازند که بگویند بیا که در به رویت باز است ولی به برکت ولایت فقیه و تبعیت مردم این فتنه خنثی شد زیرا اگر خود امام معصوم هم باشد ولی مردم پیرو نخبگان منحرف  و قبائل خود باشند 25 سال خانه نشین خواهد شد!
مقدم فر با تقدیراز ملت ایران اظهار داشت : ولی مردم ایران نائب امام زمانشان را تنها نگذاشتند و نگذاشتند صدر اول و دوم اسلام تکرار شود که در دعای ندبه می خوانیم که با ائمة یکی بعد از دیگری چه کردند و این همان حرف امام (ره) بود که فرمودند : ملتی که ما داریم نبی اکرم و حضرت امیر(ع) در صدر نداشتند و گوش به ولایت کردند. 
در این مراسم مردم با شعار مرگ برفتنه خیانت های سران فتنه را محکوم کردند و بعد از این برنامه مدح امام عصر(عج ) و روضه اباعبدالله الحسین به یاد تمام شهدا خصوصا شهدای هسته ای و موشکی توسط مداح اهل بیت قرائت شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری