Skip to Content

دانشجویان دانشگاه علم و هنر یزد خطاب به وزارت خارجه:

دستگاه دیپلماسی دلیل سکوت در برابر فاجعه کشمیر را اعلام کند/منتظرند تا فاجعه ای تروریستی در پاریس رخ دهد


همه منتظرند تا فاجعه ای تروریستی در پاریس یا دیگر شهرهای اروپایی رخ دهد تا شمع روشن کنند و سیل پیام تاسف را روانه کنند اما پای کشتار برادران شیعه اشان که میرسد مهر سکوت بر دهانشان زده میشود.

به گزارش یزدرسا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد در بیانیه ای نسبت به سکوت دستگاه دیپلماسی در برابر کشتار بی رحمانه شیعیان مظلوم کشمیر اعتراض کرد. متن بیانیه بدین شرح است:


اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...
بسم الله الرحمن الرحیم
کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله...
مظلومیت شیعه سیری تاریخی است که از ابتدای تاریخ اسلام تا کنون ادامه دارد آنگاه که به خانه زهرا «س»حمله شد و شیطان صفتان خانه حضرت را آتش زدند و فرزندش را کشتند، سرآغاز فاجعه ای بود به بلندای تاریخ و جشنی بود برای شیطان که توانست حریم آل الله را بشکند، شیعه کشی از آن زمان آغاز شد و سالیان سال با بی احترامی به ائمه اطهار ادامه پیدا کرد. از لعن کردن امام الموحدین بر منابر و شیعیانش را رافضی خواندن  گرفته تا سالها زندانی شدن زجر کشیدنشان این سیلاب خروشان ظلم و جنایت به اهل بیت و شیعیانشان ایستایی ندارد زمانی این جنایات به دست خلفا(البته منظور خلفای مورد احترام برادران اهل سنت نیست) انجام میشد و اکنون نوادگان آنان و فرزندان خبیثشان علمدار این جنایات هستند.
برکدامین مصیبت بگرییم؟ بر کشتار برادران و خواهرانمان در یمن و پیشاور یا آوارگی شیعیان قوم هزاره ؟برداغ مزار شریف ندبه بخوانیم یا شهدای ضاحیه دلمان  برای شیعیان آذربایجان خون باشدیا آفریقایی های مظلوم نیجریه؟از داغ شیخ نمر النمر بگوییم یا شیخ زکزاکی ها هر گوشه‌ای از جهان را که نگاه می‌کنی رنگین به خون شیعه‌ای مظلوم است و اکنون کشمیر مورد تهاجم یزیدیان زمان قرار گرفته است و دلمان خون است برای برادران مسلمانمان در هند خداوندا به تو شکوه می کنیم از فقدان پیامبرمان و غیبت ولیمان و تعداد قلیلمان و سکوت  مجامع بین المللی در برابر خون برادرانمان و از آن دردناک تر و غم انگیز تر سکوت دولت حاکم بر ام القرای جهان تشیع در برابر شیعه کشی ظالمان وحرمله های کودک کش زمانه خداوندا شاهد باش که همه منتظرند تا فاجعه ای تروریستی در پاریس یا دیگر شهرهای اروپایی رخ دهد تا شمع روشن کنند و سیل پیام تاسف را روانه کنند اما پای کشتار برادران شیعه اشان که میرسد مهر سکوت بر دهانشان زده میشود.
ما بسیجیان دانشگاه علم و هنر در شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی با قلبی آکنده از غم و درد به خاطر کشتار بی رحمانه برادران و خواهرانمان در کشمیر و دیگر نقاط جهان از تمامی ظالمان و یزیدیان زمانه اعلام برائت میکنیم و از دستگاه دیپلماسی و بالاخص وزارت خارجه ایران به عنوان دولت ام القرای جهان تشیع خواستاریم ضمن توضیح دلیل تاخیرو سکوت کردن  در مورد این فاجعه خواهشمندیم هرچه سریعتر موضع گیری لازم و کافی وقاطع را داشته باشند.
و پیام ما به شیعیان مظلوم کشمیر این است که:قسم به لاله های سرخی که از خون پاک شما روییده دیر نیست روزی که جهان به حق بودن راه ما ایمان آورد و منتقم خون شیعیان انتقام این جنایات را بگیرد و ما تا آنروز شما را تنها نمیگذاریم.


و السلام علیکم و رحمه الله برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری