Skip to Content

معاون بهره برداري شركت برق منطقه اي يزد خبر داد

رویت پذیری پست های انتقال شرکت برق یزد به بالای ۹۹ درصد رسید


رويت‌پذيري پست هاي انتقال و نيروگاه هاي تحت پوشش شركت برق منطقه‌اي يزد، به بالاي 99/6درصد رسيد و رتبه‌ي برتر را در سطح كشور به خود اختصاص داد.

به گزارش یزد بانو به نقل از یزد رسا، رویت‌پذیری پست های انتقال و نیروگاه های تحت پوشش شرکت برق منطقه‌ای یزد، به بالای ۹۹/۶درصد رسید و رتبه‌ی برتر را در سطح کشور به خود اختصاص داد.

مهندس میرحسینی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد ضمن اظهار این خبر توضیح داد: اطلاعات پست های انتقال و نیروگاه های تحت پوشش شرکت برق منطقه ای یزد توسط پایانه راه دور (RTU)به مرکز راهبری شبکه‌ی برق کشور(دیسپاچینگ ملی) ارسال می شود و بر همین اساس، رویت پذیری برای شرکت های برق منطقه ای تعریف می شود که شاخصی برای محاسبه کامل ارسال اطلاعات پست ها و صحت اطلاعات ارسالی می باشد.

از این رو این شاخص به صورت هفتگی محاسبه شده و اعلام می شود. در حال حاضر رویت پذیری پست های انتقال و نیروگاه‌های تحت پوشش شرکت برق منطقه ای یزد، به بالای ۹۹/۶ درصد رسیده است که رتبه‌ی برتری را، بین مراکز دیسپاچینگ منطقه ای- که وظیفه‌ی ارسال اطلاعات شرکت های برق منطقه ای تحت پوشش به مرکز دیسپاچینگ ملی را دارند- به خود اختصاص داده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری