Skip to Content

در پی کسب مقام های قهرمانی زنان ورزشکار در بازی های اینچئون

سکوهای قهرمانی زیر پای زنان ورزشکار محجبه ایرانی/ آغاز فصل توجه بیشتر به ورزش بانوان


پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس در پیامی، ضمن تبریک کسب مقام های قهرمانی توسط زنان ورزشکار ایرانی در بازی های آسیایی اینچئون بر لزوم توجه بیشتر مسئولین ورزشی کشور به ورزش قهرمانی بانوان تأکید کرد.

به گزارش یزدبانو، سایت طنین یاس در پی قهرمانی زنان ایرانی در اینچئون در پیامی منتشر کرد:

شرکت مقتدرانه و پر فروغ ورزشکاران زن ایرانی و کسب مدال های رنگارنگ در رشته های مختلف بازی های آسیایی اینجئون، نمایشی دیگر از حضور موفق زن محجبه و مسلمان در عرصه های جهانی است.

امروزه که اندیشه های پوچ  غربی در تقابلی غیرمنطقی، حجاب زن مسلمان را آماج حملات خود قرار داده است و آن را دلیلی برای عقب ماندگی آنها تبلیغ می کند! حضور محجبه و عفیفانه شما عزیران و افتخار آفرینی تان در مسابقات آسیایی اینجئون، پاسخی محکم و دندان شکن به این یاوه گویی ها است.

آفرین بر شما که با حفظ ارزش های اسلامی و ملی، سفیران قدرتمند فرهنگی، اشاعه دهنده عفت، و سربلندی زنان جهان اسلام به ویژه زنان ایران شدید. شما نسلی بزرگ و معتقد و مدال خوش رنگ معنوی بر پیکره انقلاب اسلامی هستید. 

قرار گرفتن شما ورزشکاران بر سکوهای قهرمانی و کسب نیمی از مدال های خوش رنگ کاروان ورزشی ایران، حضور مقتدرانتان را شکوهمندتر و زنگ توجه بیشتر به ورزش قهرمانی بانوان را به صدا در آورده است.

با توجه به شرایط حاکم بر ورزش قهرمانی بانوان، تلاش و موفقیت های شما در میادین مختلف ورزشی به مراتب دارای اهمیت بیشتر و شایسته تحسین و تقدیر ویژه است و امید آنکه مسئولان ورزشی نتایج این دوره از مسابقات را پایان دوره بی توجهی به ورزش بانوان و آغاز فصل بالندگی آن نمایند.

مسلما اگر زن ورزشکار ایرانی، همانند سایر زنان کشورها شرایط حضور در کلیه رشته های ورزشی را دارا بود، گوی سبقت در کسب مقام قهرمانی را از سایر زنان حاضر در مسابقات اینچئون می ربود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری