Skip to Content

گزارش مشروه/ سردار نقدی در جمع بانوان بسیجی یزد

مردم استان یزد پیام معصومیت کودکان غزه را به دست بگیرند+هشدارهای سردار نقدی درباره ماهواره


رییس بسیج مستضعفین کشور در جمع بانوان یزدی گفت : امروز جا دارد مردم استان یزد همچون قیام دهم فروردینف خون شهیدان غزه را قدر دانسته و پیام معصومیت کودکان را به دست گیرند و هدف دهم فروردین را درغزه تکرار کنند که پیام شهدای غزه این بود که اگر با اسلام باشی پیروزی وقدرتی بالای دست تو نیست.

 


 


به گزارش خبرنگار یزدبانو، سردار محمد رضا نقدی با حضور در جمع بانوان بسیجی و سرگروه های حلقه های صالحین که در سالن فرهنگسرای غدیر برگزار شده بود اظهارداشت : آخرین کاروان شهدا درغزه، با زبان روزه جان باختند وخون پاک کودکان معصوم چراغ روشنی بخش بشریت گشت و استقامت شهدا عظمت اسلام را به رخ مستکبرین تا دندان مسلح کشاند و تحقیرشان کرد و ما امروز عزت خود را مدیون شهدایی می دانیم که هستی خود را را در مسیرآزادی بشر و رساندن پیام اسلام ناب محمدی فدا و جانشان را اهد نمودند و با قدردانی از آنان  نباید بگذاریم یاد ونامشان فراموش شود.
وی با بیان این مطلب که یزدی ها در زنجیره اربعین ها در انقلاب اسلامی، نقش ایفا کردند و فریاد الله اکبرمقابل رگبار گلوله به سراسر ایران رسید وشعار دائمی نهضت گشت  گفت : امروز جا دارد مردم استان یزد خون شهیدان غزه را قدر دانسته و پیام معصومیت کودکان را به دست گیرند و هدف دهم فروردین را درغزه تکرار کنند که پیام شهدای غزه این بود که اگر با اسلام باشی پیروزی وقدرتی بالای دست تو نیست.
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور درادامه بیان کرد : فلسطینی که یک روز به راحتی دراختیارصهیونیستها قرار گرفت، امروز در یک خطه کوچکش به نام غزه با 365 کیلومترمساحت که از یک شهرستان ما کوچکتراست به نحوی که اگر فردی از یک طرف این منطقه دوربین بیندازد فردی را که در ساحل غزه است آن طرف می بیند مقاومت شکل می گیرد و دشمن تحقیرمی شود در حالی که زمانی چند هزار رزمنده از عربستان با اهداف قومی و ملی گرایی برای آزادی فلسطین رفتند و شکست خوردند .
سردار جبهه نرم با طرح این سؤال که تفاوت فلسطین امروز با 20 سال پیش چیست ابراز داشت :  چهارمین ارتش مجهز دنیا با تمام تجهیزات از تانک، نفربر، توپ، قایق های موشک انداز، هواپیماهای با سرنشین و بی سرنشین،  بمب های خوشه ای و فسفری و... آمد که اگر یک جا همه تسلیحاتش را درغزه جمع کند شنی های تانک به هم می خورند و خطوط پرواز روی هم می افتند اما این ملت یک قدم عقب نرفت راستی تفاوت این مردم با مردم 20 سال پیش فلسطین چه بود؟
نقدی تشریح کرد : آیا اموال یا سرزمین استراتژیک آنها اضافه شده است یا سلاح خیلی پیشرفته یافته و تعدادشان زیاد ترشده است نه ! بلکه در همه چیز شرایط بدتر شده است؛ شصت سال فلسطین به عنوان تروریسم در تحریم کامل است و ده سال نیز مردم مظلوم غزه در محاصره اند که برای تهیه یک شیر خشک باید تونل زیرزمینی بزنند .
رئیس بسیج مستضعفین گفت : تفاوت این است که مردم فلسطین پرچم ملی گرایی و قومی گری را برزمین زده و درعوض گفتند «حسبنا الله ونعم الوکیل » آنگاه وعده الهی اعجاز کرد «ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم» و لو با دست خالی به خاطر خدا در مقابل دشمن مجهز بایستید .

 

* حقیقت حقوق بشرغربی در ریختن خون کودکان معصوم غزه معنا شد

سردار نقدی پیام شهادت کودکان مظلوم غزه را به دنیا  چنین عنوان کرد : دموکراسی غربی را باور نکنید ببینید من کودک را با کودکی ام می کشند درمهد، در دبستان، در شهربازی و... حقیقت حقوق بشرغربی در ریختن خون کودکان معصوم غزه معنا شد.
وی وظیفه مردم را در بیان حقایق غزه زینب گونه خواند و تصریح کرد :  زینب وار این حقایق را بر سر دست بگیرید و پژواک کودکان و شهدای غزه را تکرار کنید تا بشریت به خود بیاید و مقابل ظلم بایستد که هیچکس امروز توجیهی برای دم زدن از سازش مقابل دشمن ندارد که اگر صدر اسلام را در تاریخ، تفاسیر قرآن و منابر خوانده و شنیده اند ما در نسل خود هفت بار دیدیم و اثبات کردیم خون بر شمشیر پیروز است .
این مقام مسؤول  به مقاومت مردم ایران اشاره کرد و گفت :  مردم ما روزی پنجاه هزار مستشار خا رجی را از کشوربیرون راندیم و زمانی هم با دست خالی مقابل تمام دنیا از جمله آمریکا، شوروی، چین، آلمان وانگلیس خبیث و... در جنگ تحمیلی ایستادیم؛ جنگی که دشمن در آن هر چه داشت آورد به نحوی که هر تانک صدام را می زدیم دو تا اضافه می شد و هواپیماهای میراژ آوردند که خود سربازان رژیم بعثی هدایتش را هنوز بلد نبودند و از فرانسه نیرو آوردند و آن را به پرواز درآورده و بمباران کردند.
نقدی در ادامه گفت : ذرات خانه های شوروی باز بود و دستگاهها ی جاسوسی انگلیس در اختیار رژیم بعثی و اموال شیوخ فاسد عرب در جیب صدام بود؛ ناوهای آمریکایی و هواپیماهای فرانسه و عربستان هم فعال بودند ولی  با اینحال شکست خوردند.
وی به مقاومت مردم افغانستان برابر ارتش سرخ شوروی پرداخت و گفت : در افغانستان 55 هزار تانک و هزار هواپیما و بالگرد ارتش سرخ شوروی خواست مردم مسلمان را شکست دهد اما آنان خشاب به کمر بستند و جنگیدند لذا دشمن نتوانست  مقاومت کند و فراری شد.
وی خاطرنشان کرد : دو بار پیروزی حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان چهارمین ارتش مجهز دنیا وسه بار پیروزی غزه در جنگهای 22روزه، 8روزه و50 روزه  را دیدیم و اکنون دیگر کسی حقی و دلیلی برای سازش در برابر مستکبران ندارد.
رییس بسیج مستضعفین کشور، الگوگیری لبنان از ایران در جنگ هشت ساله را علت پیروزی این کشور دانست و تصریح نمود : لبنان با الگوگیری از ایران، پرچم اسلام را بلند کرده، مقابل اسرائیل ایستاد و او را خوار کرد به طوری که امروز ترس را در چهره دشمن آشکار می بینیم وقتی نام حزب الله لبنان را می برد! این عظمت از اسلام و ایمان است که دشمن هم فهمید که برخورد نظامی فایده ای ندارد و جنس همان ایمان درغزه هم هست.
نقدی ادامه داد : مردم غزه، این مقاومت را از کجا یاد گرفتند؟  از دزفول قهرمان که  درجنگ 170 موشک نه متری و600 بمب برسرش ریختند تکان نخورد .چه کسی درغزه سازمان دهی کرد و الهام بخش شد؟ معدنش اینجاست.
وی به ناامیدی دشمن از محاصره و جنگ علیه ایران اشاره کرد و گفت : دشمن افغانستان و عراق را گرفت و در آذربایجان و ترکیه هم پایگاه زد و مدام پیام داد که گزینه های ما روی میز است ولی باز دیدند نمی شود آن وقت عقل ها را روی هم ریختند و دیدند به فرموده امام راحل (ره) تا این ملت ایمان و وحدت دارد کاری نمی توانند بکنند لذا نیروها رفت عقب، هزینه دفاعی کم شد و درعوض رفت به سمت عرصه جنگ فرهنگی .
سردار جبهه نرم برنامه ریزی اول دشمن را در کشور مواد مخدر برشمرد و اذعان داشت : امام فهمیدند توطئه است زیرا اگرهدف اقتصادی بود چرا مواد مخدری که در اروپا 50 برابر وبلکه بیشترسود دارد چگونه مثل نقل ونبات  درایران عرضه می شود، یک چهلم و یک شصتم قیمت که در اروپا سود آوری دارد اینجا براحتی در اختیارمی گذارند!
وی افزود : نوکران آمریکا در افغانستان به قوت کارمی کردند و گونی گونی در شرق خراسان  مواد مخدر در خانه  طرف زمین می گذاشتند و تهدید می کردند اگر تا دو ماه دیگر پولش را ندهید زن شما را گروگان می گیریم و به زوراسلحه مجانی می دادند ولی با وجود ضررهای که خوردیم از پای درنیامدیم.
این مقام مسؤول کشوری،  برنامه دوم  دشمن را مشروبات الکلی عنوان کرد و گفت : صهیونیسم چند کارخانه اطراف ایران برای ورود این کالای مخرب احداث کرده بود با بارانداز از اروپا و تازه پشت مرز، تنها کالای قاچاقی که بیمه شده بود! ولی این توطئه هم به خاطر فرهنگ سنتی و تاریخی مردم در مورد مشروبات الکلی پیش نرفت.
نقدی، به خانه های فساد به عنوان توطئه دیگر دشمن اشاره کرد و گفت : افرادی را در اسرائیل و ترکیه برای خانه های فساد آموزش دادند ولی باز هم با  وجود ضررها و تأثیراتی که داشته نتوانسته ما را از پای درآورد.

 

*هشدارهای جدی سردار نقدی در مورد ماهواره
وی  در ادامه گفت : گفتند کاری کنیم که همه را از پای درآوریم و در جبهه یی وارد شویم که مقاومت قبلی در مورد آن نیست در نتیجه با ابزار رسانه به صورت خزنده به جبهه فرهنگی روی آوردند تا در جبهه اقتصادی هم مکمل باشد و ما را به ناتوانی بکشد .
وی افزود : امروزهفت کانال فارسی زبان ماهواره در سال 85 به 166 شبکه فارسی زبان رسیده است و نه تنها کمیت که کیفیت برنامه ها یش هم عوض شده است و برای سن سه ساله تا 70 ساله برنامه دارند از جمله کاتون های شهوانی، که با هدف نهادینه شدن فساد در خانواده موجب بلوغ زود رس می شوند تا فیلم و سریال وآشپزی  و اخبار ومسائل اعتقادی موجود است و وجه مشترک آنها نابودی اخلاق و معنویت و وحدت و نهادینه شدن فساد در خانواده  است.
رییس بسیج مستضعفین کشورتشریح کرد : در برنامه ها ی آشپزی ماهواره ترویج خوردن غذاهای حرام ، در خیاطی اش ترویج بی حیایی، در اخبار سیاسی اش تمسخر خداوند تعالی و نیز بیست و هفت شبکه که فحاشی شیعه علیه سنی و سنی علیه شیعه را به صورت مستمر از سوی عوامل خودشان در لباس روحانیون شیعه وسنی نمایش می دهند.
سردار نقدی ادامه داد : وقتی دستشان رو شد که عوامل این برنامه تفرقه افکن در لندن هستند بی بی سی واکنش نشان داد که با پول خودشان این برنامه را درست کرده اند تا این نسبت را از خود دور کنند مگر داعش را خودشان درست نکرده اند و وانمود می کنند که می خواهیم با آنها مبارزه کنیم در حالی که این گروه مطیع محض خودشانند.
وی روند دشمن را در تمام توطئه هایش گرفتن ایمان و خواری ما و محروم کردن از عزت دانست و خاطر نشان کرد : مأموریت حلقه های صالحین علاوه بر خودسازی درونی رسالت بیرونی« امربه معروف ونهی ازمنکر»  است مردم را بیدار کنید و همانگونه که یک روز تسلیم تفنگ نشدند امروزهم نگذارید تسلیم رسانه های مسموم شوند و دشمن را به خانه راه دهند.
وی به برخی توجیهات استفاده از ماهواره بین مردم اشاره کرد و گفت : نظرسنجی ها نشان می دهد بیشتراز پنج درصد افرادی که ماهواره می بینند در بحث علمی شبکه های ماهواره ای وارد نمی شوند در صورتی که در هیچ پایان نامه ای ماهواره به عنوان سند و منبع محسوب نمی شود و منابع کتابخانه ، سایت علمی خاص و... هستند و 95%  از فیلم و سریال این شبکه ها استفاده می کنند که چهار ساعت وقتشان به طور متوسط دور از عبادت، مطالعه، تحقیق و رابطه با خانواده درگیر برنامه های ماهواره است .
این مقام مسؤول افزود : آنها که به بهانه گوش سپردن به اخبار سیاسی به ماهواره می پردازند بدانند به فتوای مراجع گرفتن اخبار از دشمن حرام است حالا واقعا اگر کسی مجوزی برای خود پیدا کرده که به این اخبار گوش کند از امواج رادیو در ساعت خاص خود و فرکانس مشخص هم می تواند این اخبار دروغ را بشنود!
سردار نقدی به توجیهات سطحی نگرانه برخی والدین با عنوان قفل کردن شبکه های مبتذل و دور نگه داشتن کودکان از دیدن این برنامه ها اشاره کرد و گفت : ما می توانیم آثار دیدن این برنامه ها را در مشاهده نامحسوس رفتار شهوانی بچه ها در مهد ها و مدارس ببینیم وقتی از برخی بچه ها ی دبستان و راهنمایی سؤال می شد که آیا ماهواره استفاده می کنید می خندیدند و می گفتند والدین ما خبر ندارند ما کد عوض می کنیم، قفل را شکسته ایم، از زیر پتو و پشت پنجره تمام برنامه ها را دیده ایم!
وی تنوع طلبی را در اخلاق اسلامی حرص عنوان کرد و گفت : می گویند تنوع می خواهیم خسته شده ایم از برنامه های تلویزیون، تنوع آب شور است کجا می خواهیم برویم که تشنه تر می شویم ! حرص همان بلایی را که بر سر بنی اسرائیل آورد بر سر ما می آورد همان که بر سر حضرت آدم (ع) آمد که خداوند فرمود «اهبطوا » فرهنگ اسلام فرهنگ قناعت است به داشته هایمان بسنده کنیم آخر تنوع طلبی به چه قیمتی!
رئیس بسیج مستضعفین با بیان این نکته که یک ملت با کرامت از رهبران با کرامت اطاعت می کند خاطرنشان کرد : برخی می گویند اگر این برنامه ها بد است چرا در کشورخودشان هم همین است مگر آنها با مردم خودشان هم دشمنند؟ بله که دشمنند چرا؟ زیرا آنها می خواهند مردم با کرامت و رشید نبوده و برده باشند تا خوارشان کرده برسرشان حکومت کنند و سرمایه هایشان را بر باد بدهند؛ این همان سیاست فرعون است «فاستخف قومه فاطاعوه» کی یک ملت باعظمت از مستکبران فاسد الاخلاق اطاعت می کند؛ رهبرانی که کودک کشند و از کودک کش ها حمایت می کنند.
نقدی ابراز داشت : ملت های حقیر را ببینید که سرانشان چگونه خوارشان می کنند با رواج همجنس بازی، در تمام مکان های عمومی شان 24 ساعت صدای موسیقی های جاز و مبتذل بلند است چرا ؟ تا تخلیه هیجان کنند با رژه دادن تصاویر ابتذال پیش چشم وغرق کردن انسان درشهوت و کرامت انسان را به تحقیرکشیده تا کسی دیگربه عزت فکرنکند.
وی نتیجه فساد جنسی درغرب را رشد منفی جمعیت عنوان کرد و تصریح نمود : حرث و نسل درغرب در حال نابودی است و نژاد اروپایی درحال انقراض است دیگر زمانی بیاید که چشم آبی ها را د موزه ببینید! به تعداد مرگ نصف تولد اتفاق می افتد؛ وقتی قرار شد شهوت به هرنحوی و از غیرمسیرش ارضاء شود ازدواج دیگرصورت نمی گیرد به طور مثال درتیم های ملی شان نگاه کنید نصفشان سیاه و آسیایی اند مجبورند آدم وارد کنند زیرا کارخانه و نیروگاه می خوابد این همان روند میرایی  وسبک زندگی غربی است.
رییس بسیج مستضعفین، بیداری و ادامه مسیر ایمان را یادآوری نمود و خاطرنشان کرد : اگر 80% زنان ما بیسواد بودند امروز ما این رشد و شتاب علمی را نداشتیم که آمریکا جرأت حمله نظامی نمی کند و در همه عرصه ها از جمله فلسطین سیاست ما پیش می رود و سیاست او شکست می خورد؛ ازاین ارزش ها پاسداری کنید و بدانید وضع به خرابی که برخی فکرمی کنند نیست و ما هم جواب می دهیم ومردم همان جبهه که مقابل مفاسد گرفتند مقابل رسانه فاسد را هم بگیرند که ماهواره ام المفاسد است که جاده را برای بقیه فسادها هموارمی کند به صورتی که با آمدن ماهواره طلاق سه برابرشده است.
شایان ذکراست : سردار نقدی در این مراسم ازدیاد نسل را مأموریت امروز افراد انقلابی دانست و برازدواج آسان و سریع و تحکیم اعتقادات مبنی بر روزی رسان بودن پروردگار برای از دست ندادن فرمان الهی و امرآقا تأکید کرد و سازمان بسیج را به اصلاح و ایجاد ساختار مناسب برای مساعدت و تشویق بانوان بسیجی در جمع بین مأموریت های انقلابی و فرزند داری دعوت نمود. 
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری