Skip to Content

مسئول بانوان ستاد بازسازی عتبات:

مشارکت 50 درصدی بانوان ایران در اهداء نذورات/ فرش بافی ۱۴ هزار بانوی خراسان جنوبی برای توسعه اعتاب مقدسه


مسئول بانوان ستاد بازسازی عتبات با بیان اینکه بانوان ایرانی مشارکت 50 درصدی در اهداء نذورات به این ستاد دارند از آنان خواست در زمینه افزایش مشارکت‌های مردمی نقش فعال‌تری را به دلیل نقش والای آنان در خانواده ایفا کنند.

به گزارش یزدبانو؛ فرناز بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، گفت: در همه استان‌ها مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات منصوب شده که باید همکاری فعالی را با دستگاه‌ها، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های استانی خود جهت افزایش مشارکت‌های مردمی داشته باشند.

وی در مورد میزان مشارکت بانوان در اهدای نذورات به ستاد بازسازی عتبات عالیات، افزود: بانوان ایرانی مشارکت 50 درصدی در اهداء نذورات دارند هر چند که باید تلاش‌های خود را در این زمینه بیشتر کنند.

مسئول بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات، تصریح کرد: در ایام محرم و صفر به دلیل آماده بودن دل‌های مؤمنین و اهدای نذورات فراوان، بهره‌برداری از این فضای معنوی خاص جهت افزایش مشارکت‌های مردمی و کمک به پروژه‌های بازسازی ستاد عتبات عالیات اهمیت فراوانی دارد و باید حداکثر بهره‌برداری از آن جهت توسعه حرمین شریفین صورت گیرد.

بیگی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دستگاه‌هایی که می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت توسعه و بازسازی حرم‌ها کمک کنند با یکسان‌سازی اقدامات فرهنگی نقش بسیار بالایی در این زمینه دارند.

وی افزود: کارمندان وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مراکز دولتی با اختیار کامل خود می‌توانند جهت جذب مشارکت و اهدای نذورات به ستاد بازسازی عتبات عالیات و کم شدن مبلغی در پایان هر ماه به صورت اختیاری از فیش‌های حقوقی خود جهت بازسازی اعتاب مقدسه مشارکت داشته و از این فیض معنوی بهره ببرند.

مسئول بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت: بانوان استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان‌های فعال در زمینه مشارکت‌های مردمی و اهدای نذورات به ستاد بازسازی عتبات عالیات نقش پررنگی در کشورمان دارند به طوری که بین 13 تا 14 هزار بافنده فرش، با فروش فرش‌ها و اهدای هزینه نقدی آن به ستاد جهت اجرای بهتر پروژ‌ه‌های ستاد مشارکت دارند.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری