Skip to Content

گزارش اختصاصی/ معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

نفوذ غرب با تولید آثار هنری و محصولات سازمان های غیر دولتی انجام می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد یکی از راههای نفوذ غرب برای تهاجم فرهنگی در ایران را تولید و ارائه آثار هنری هنرمندان و محصولات شرکت ها و سازمان های غیر دولتی غرب خواند و گفت : ورود سمن ها به میدان مشابه عملکرد سازمان های غیر دولتی غربی یکی از راههای مقابله با نفوذ غرب است.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در جمع زنان مبلّغ تبلیغات اسلامی و اعضای جمعیت زنان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگ دینی این سازمان، ظرفیت علمی زنان مبلّغ برای ترویج حجاب اسلامی و تحکیم بنیان خانواده را مهم دانست.
وی، ناکامی در بحث عفاف و حجاب را ناشی از تکیه کردن تنها بر سیاست های ابلاغی دولت ارزیابی کرد و افزود : اگر دولت بخواهد به مسأله عفاف و حجاب بپردازد تنها به ادارات دولتی ختم می شود و با مشارکت مردم و زمینه استفاده از ظرفیت های اجتماعی و سرمایه های اجتماعی می توانیم موفق تر باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بر نفوذ زنان فرهیخته و مبلّغ در سطح خانواده ها و محلات اذعان کرد و گفت : چنین جمعیت هایی با توجه به زیرساخت ان و حمایت معنوی می توانند بیشتر به کنترل مباحث حجاب و عفاف بپردازند.
طالبی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب علیه جمهوری اسلامی، آن را حاصل فعالیت شرکت های خصوصی و تولید کالاها و آثار هنری هنرمندان با حمایت دولت های غربی خواند.
وی تصریح کرد : در تهاجم فرهنگی غرب، دست آشکار دولتها را نمی بینیم بلکه پشت پرده هستند و سیاست ها و برنامه هایشان رااز طریق شبکه های ذی نفوذ و ماهواره ای از طریق هنرمندانشان در بخشهای مختلف پی می گیرند.
این فعال سیاسی استان یکی از راههای مقابله با سیاست های غرب را ایجاد برنامه های مشابه غرب در سطح جامعه از جمله تولید آثار هنری و محصولاتی برای خنثی کردن تهاجم غرب و ( NGO ) در مقابل سازمانهای غیر دولتی غرب عنوان کرد.
طالبی اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت مبلغان و تأثیرگذاری آنان، مقوله حجاب در استان شکل بهتری پیدا کند.
وی از برخی برنامه های اجرایی در بخش دولتی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به ویژه عفاف و حجاب بدون اصل مخاطب شناسی و عدم نتایج ملموس انتقاد کرد وو ارزیابی برنامه های اجرایی را برای یافتن نتایج و بازخورد آن خواستار شد و افزود : برنامه عفاف و حجاب را ترتیب می دهیم ولی مخاطب خاص وجود ندارد.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری