Skip to Content


کودکان سرمایه‌های ملی هر جامعه‌اي هستند


مدیر کل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری ويژه‌برنامه‌های «هفته‌ ‌ملی ‌کودک» از 15 تا 21 مهرماه، کودکان را سرمایه‌های ملی هر جامعه خواند و بر لزوم توجه ويژه به آنها تاكيد کرد .

به گزارش یزد بانو؛«عباسعلی دانافر»‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد، با اشاره به اين كه بيانيه حقوق كودك محوریت‌ کانون پرورش فكري در این رویداد مهم فرهنگی است، تصریح کرد: از آنجایی که هر کودک نشانی خداست، باید به بحث آموزش، بازی، تحرک و پویایی، ورزش، بهداشت و سلامتی، امنیت  و آن چه که حقشان است، توجه خاصی داشته باشیم تا در کمال آرامش، تربیت نسل آینده‌ساز اتفاق افتد .
وی اهمیت برگزاری هفته‌ ‌ملی‌کودک را ارزش‌گذاری به شخصیت کودکان و نیز تربیت صحیح آن‌ها برای ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی برشمرد و عنوان کرد: شخصیت ‌کودکان از همان کودکی شکل می‌گیرد و رفتار بزرگ‌ترهایشان الگوی رفتاری آنها را تشکیل می‌دهند .
مدیر کل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کودکان را سرمایه‌های ملی دانست و افزود: کودکان از سرمایه‌های ملی هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند لذا باید توجه خاصی به آنها داشته باشیم و به طریقه‌ای عمل کنیم تا در آینده، افراد مفیدی برای جامعه باشند.
وی در مورد ويژه‌برنامه‌های کانون بمناسبت هفته ملی کودک‌ نیز اظهار کرد: برگزاری مسابقه‌ي قصه‌گویی، عصر شعر عاشورایی، مسابقه‌ ‌پویانمایی با عنوان «تک فریم‌های‌کودکانه»، نمایش‌ فیلم و ویژه‌ برنامه‌ «بازی‌بازی ‌آب‌بازی، ‌بازی‌بازی شن‌بازی» از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است .
وی در مورد دیگر برنامه‌های کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در کانون اشاره کرد و گفت: نمایشگاه‌های متعدد از جمله «نمایشگاه آثار تابستانه‌ی اعضا و مربیان» و «نمایشگاه ‌کتاب‌ و محصولات ‌فرهنگی‌کانون با تخفیف ویژه» در تمام مرکز استان برگزار خواهد شد .
مدیر کل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تجلیل از فرزندان‌ شهدای‌ مدافع‌ حرم  و نیز برنامه‌هایی در کلیه‌ مراکز فرهنگی‌ هنری شهرستان‌ها را ویژه همین مناسبت دانست و افزود: برگزاری مرحله‌‌ استانی «بیستمین ‌مسابقه‌ی ‌بین‌المللی ‌قصه‌گویی» با حضور قصه‌گویان برتر استان در بخش‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، آزاد، مربیان، نوجوان، رضوی و فراگیر برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری