Skip to Content

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:

"نیکوکاران یزدی بیش از 38 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند"


سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان یزد طی بیست و دو سال گذشته بیش از 38 میلیارد و 740 میلیون ریال در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش یزد بانو و به نقل از کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد،"علیرضا دانایی"با بیان این مطلب افزود: امسال بیست و سومین سال برگزاری جشن نیکوکاری بوده که شعار آن سلامت، توانمندی و تحکیم نهاد خانواده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بیش از 1700 پایگاه جشن نیکوکاری در استان یزد دایر می‌شود، اضافه کرد: از مهم‌ترین اهدافی که با برگزاری جشن نیکوکاری دنبال می‌شود، بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند همزمان با فرا رسیدن سال نو است.

دانایی با بیان اینکه همواره مردم خیر در طرح های مشارکتی یاریگر امداد بوده اند، ادامه داد: هم اکنون بسیاری از مردم در مناطق محروم، نیازمند این کمک های مردمی هستند که امیدوارین آنها نیز با این کمک ها سال خوبی را آغاز کنند.

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با شاره به رتبه  نخست استان در جذب کمک های مردمی، اظهار داشت: مردم نوعدوست استان همچنین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 1811 کمیته امداد امام نزد بانک ملی واریز نمایند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری