Skip to Content

با ایجاد «سامانه صفیر»

ارتباط مستقیم طلاب با مدیر حوزه های علمیه فراهم شد


«سامانه صفیر» با هدف پیشرفت و تسریع در فعالیت ها، برای ارتباط با مدیر حوزه های علمیه طراحی شده است.

به گزارش  یزدبانو به نقل از خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام طیب حسینی، امروز در بازید آیت الله اعرافی از مرکز فناوری اطلاعات و حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه های علمیه به تشریح طراحی  «سامانه صفیر» پرداخت و گفت: کارکرد این سامانه برقراری ارتباط مستقیم طلاب، پژوهشگران، محققین و اساتید حوزه با مدیر حوزه های علمیه است.
مسئول روابط عمومی حوزه های علمیه افزود: سامانه صفیر با هدف تسریع بهتر و بیشتر در کارها، به نتیجه رسیدن مشکلات و معضلات مطرح شده از سوی طلاب و بیان انواع انتقادها و پیشنهادها و ایده و نظریه پردازی ها و ارتباط مستمر و مستقیم با شخص مدیر حوزه در سال 93 طراحی شده است.
کلیک کنید
سامانه سفیرـ سامانه ارتباطی طلاب با مدیر حوزه های علمیه
وی با بیان این که ایده اولی این طرح از سوی روابط عمومی این مرکز بوده بیان داشت: بعد از پیشنهاد به مدیر وقت حوزه های علمیه، تصمیم گرفته شد کار طراحی آن صورت گیرد و با جمع بندهای صورت گرفته.
حجت الاسلام طیب حسینی افزود: این سامانه قابلیت های زیادی دارد و از جمله آن ارتباط مستقیم طلاب با مدیر حوزه های علمیه و گرفتن پاسخ انتقاد و پیشنهاد خود در 48 ساعت اداری، ارائه آمار مختلفی از نظرهای ارسالی و امکان نظر سنجی و استخراج آمار بازدید روزانه و ماهانه و قابلیت پی گیری مراجعات طلاب در عناوین مرتبط بر اساس نوع خواست و تعداد نامه ها ارسال شده به بخش و دستگاه و معاونت های مختلف حوزوی است.
مسئول روابط عمومی حوزه های علمیه عنوان کرد: معمولا نقطه نظرات طلاب بیشتر در سه موضوع شکایت، انتقاد و پیشنهاد و ایده بوده و از لحاظ آماری 47 درصد مراجعات به این سامانه در بحث ایده و پیشنهاد مطرح شده است.
وی گفت: انتظار مرکز مدیریت حوزه های علمیه این است که طلاب بیشتر با این سامانه و در واقع با مدیر ارتباط داشته باشند و به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد های خود بپردازند و بهترین راه برای اینکه طلاب به سمت و سوی سامانه صفیر بیایند تغییر نگاه و اعتماد سازی در بین آنها است.
حجت الاسلام طیب حسینی افزود: بر اساس آمارها، روزنانه حدود 50  نفر از طلاب به این سایت مراجع می کنند و در ماه این رقم بسیار قابل توجه است.
وی ابراز کرد: گفتن این نکته لازم است  حتی یک بار یکی از مراجعه کنندگان به این سامانه از اساتید سطح عالی حوزه بوده  و به بیان نقطه نظرات خود در موضوعی پرداخته بود و این یعنی اینکه همه طلاب و فضلا و اساتید گرامی حوزه می توانند از طریق سایت صفیر و یا از طریق درج نام سایت صفیر http://safir.ismc.ir/ یا درج نام آن  در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر دیگر از طریق بیان نظرات  با مدیر حوزه ها  به صورت مستقیم در ارتباط باشند.
حجت الاسلام طیب حسینی اظهار داشت: امیدواریم طلاب با مراجعه به این سامانه از هدر رفتن زمان خود جلو گیری کنند و با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود باعث ارتقاء کیفی در مسائل مختلف و تقویت نقاط مثبت و از بین رفتن نقاط ضعف در حوزه شوند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری