Skip to Content


اعلام برنامه‌های دهه‌فجر کانون مساجد/برگزاری جشن ویژه بانوان یزدی


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از برگزاری جشن ویژه بانوان خواهران به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی در این ایام برگزار خواهد شد.

محسن رستگاری در گفت و گو با خبرنگار یزدبانو، گفت: این جشن روز شنبه 19 بهمن ماه همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) ویژه بانوان یزدی برگزار می شود.

وی افزود :  به مناسبت این ایام مسابقات تنیس روی میز در دو بخش بانوان و آقایان به همت کانون‌های فرهنگی هنری حضرت رقیه (س)، چهارده معصوم و امام سجاد (ع) به صورت استانی در حال برگزاری است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از برگزاری مسابقه نقاشی کودک، مسجد و انقلاب خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه کودکان با هدف پیوند بین کودکان و مساجد و انقلاب برگزار می شود.

رستگاری از آغاز به کار دبیرخانه دائمی جشنواره کشوری روح خدا در استان خبر داد و افزود: این جشنواره در 11 رشته نقاشی، خوشنویسی، مسابقه کتابخوانی، شعر، داستان و... از بهمن ماه آغاز و تا نیمه خرداد ماه سال 93 ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده شهدا، غباروبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه و مبارزان دوران انقلاب، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، معاینه رایگان مسجدی ها، اکران فیلم های جشنواره عمار، توزیع اقلام فرهنگی جهت آذین بندی مساجد و ... از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان در ایام الله دهه فجر است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری