Skip to Content


آغاز ثبت نام کارآفرینان و داوران جهت برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر از یازدهم شهریور


ثبت نام کارآفرینان و داوران به منظور برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر از یازدهم شهریور ماه جاری آغاز و به مدت یک ماه، تا پایان روز یازدهم مهر ماه امسال ادامه خواهد داشت.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان یزد؛ «فاطمه نیکجو»،رئیس اداره توسعه کارآفرینی این اداره کل، با اعلام این خبر، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی و شناسایی کارآفرینان، انتخاب برترین‌های این بخش، تشویق حامیان کارآفرینی به مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای برنامه های کارآفرینی و به ویژه تعامل جدی با کارآفرینان و نوآوران حاضر در جشنواره، می باشد.
وی با بیان اینکه مرحله  ثبت نام  دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شده است عنوان کرد: این جشنواره به منظور شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر از طریق بررسی عملکرد بنگاه‌های غیردولتی برگزار می شود.


نیکجو افزود: بنگاه‌هایی که حداکثر تا 15 درصد از سهام آنها متعلق به نهادها یاشرکت‌های دولتی یا عمومی باشد، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی ادامه داد: بنگاه باید قبل از سال 1393 تاسیس شده باشد و کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های 94 یا 95 به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده باشند، امکان ثبت نام در جشنواره سال 96 را نخواهند داشت.


وی رویکرد این جشنواره را نیز شناسایی و معرفی بنگاه هایی عنوان کرد که از سال 92 تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند.


رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، در این باره بیان کرد: تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه خرد،کوچک، متوسط و بزرگ می توانند در این رقابت شرکت کنند.


وی با تاکید بر ثبت نام اینترنتی از طریق سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،­ از داوطلبین خواست تا نسـبت به تکمیل پرسشنامه و ارسال مستندات لازم  اقدام کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام، با مسئول جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره 38254726 تماس بگیرند.


رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، پس از مرحله ثبت نام  از سوی کارآفرینان  و ارزشیابی و بررسی پرسشنامه‌ها  توسط کـارگروه علمـی، و طی مراحل بازدید از محل فعالیت و رویت و تطبیق مسـتندات، نتایج این دوره اعلام می شود.


نیکجو افزود: در راستای تکریم و تجلیل از کارآفرینان برتر همزمان با ثبت نام، افرادی که تمایل دارند برای قضاوت و داوری در دوازدهمین  جشنواره کارآفرینان  برتر همکاری داشته باشند، مرحله ثبت نام  داوری آغاز شده است.

 

در این مرحله، افرادی که برای داوری از طریق سامانه مربوط به این  جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند در صورت تایید تخصص و تجارب آنها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی، می توانند در مهلت مقرر نسبت به داوری  و اعلان نظر برای کارآفرینان استان اقدام کنند.

در این خصوص لازم است داوران با ورود به سایت جشنواره در قسمت ورود اعضا در مدیریت، با درج نام کاربری و کلمه عبور، وارد کارتابل شخصی خود شده و نسبت به مشاهده و داوری کاربرگ های اختصاصی اقدام شود.

 

گفتنی است آیین اختتامیه این جشنواره در آبان ماه مصادف با هفته جهانی کارآفرینی با حضور مدیران صنایع و کارآفرین ها و تلاشگران  عرصه کار و تلاش  برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری