Skip to Content

کارشناس هواشناسی یزد:

افزایش ابر و سرعت وزش باد پدیده غالب این روزهای یزد


کارشناس هواشناسی یزد با بیان اینکه دیروز بعد از ظهر وزش بادشدید همراه با گرد و خاک را در برخی مناطق استان از جمله شهر یزد داشتیم، گفت: افزایش ابر و سرعت وزش باد پدیده غالب این روزهای یزد است.

یزدبانو؛ اصغر راجی در رابطه با وضعیت هوای استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار کرد: دیروز بعد از ظهر وزش بادشدید همراه با گرد و خاک را در برخی مناطق استان از جمله شهر یزد شاهد بودیم؛ به طوریکه دید افقی در شهر یزد به 2کیلومتر هم کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرها مانند میبد و عقدا وزش باد و گرد و خاک را شاهد بودیم، ادامه داد: روز گذشته بارندگی‌ پراکنده‌ای را نیز در استان داشتیم؛ از شهرستان اشکذر 1.7میلیمتر بارندگی گزارش شد.

کارشناس هواشناسی یزد تصریح کرد: امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه در ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.

راجی با بیان اینکه وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک را برای امروز بعد از ظهر پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: فردا آسمان استان غالبا صاف خواهد بود و در بعد از ظهر کمی افزایش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از سه شنبه تا پایان هفته مجددا در ساعات بعد‌ازظهر افزایش ابر و سرعت وزش باد را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی یزد خاطرنشان کرد: انتظار داریم در روزهای پایانی هفته و اوایل هفته آینده مجدد احتمال اینکه رگبار به صورت پراکنده در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات استان را داشته باشیم.

راجی در مورد نوسانات دمایی اذعان کرد: به لحاظ دمایی هم تغییرات محسوسی را نخواهیم داشت؛ هر چند که روند دما در واقع افزایشی خواهد بود اما نسبت به امروز چندان افزایشی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/3857

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری