Skip to Content

گزارش/ رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد

افزون بر چهار هزار دانشجوی دختر در دانشگاه آزاد یزد مشغول به تحصیل هستند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: هم اکنون دو هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که افزون بر چهار هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، سيد حيدر ميرفخرالديني در جمع خبرنگاران استان، افزود: در حال حاضر 118 كدرشته در واحد يزد و 355 كد رشته در 11 واحد دانشگاه آزاد در سراسر استان يزد وجود دارد.
وی از اعزام تيم روباتيك دانشگاه آزاد يزد به مسابقات جهاني برزيل خبر داد و گفت: تیم رباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ 2014 با حضور تیم های داخلی و خارجی موفق به کسب مقام دوم ربات امداد گر واقعی شد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی برزیل را کسب نماید.
میرفخر الدینی افزود: بر خلاف سال های گذشته 50 درصد هزینه اعزام تیم به مسابقات از طریق اسپانسر جذب شده است و این تیم با آمادگی کامل به این مسابقات راهی شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از دعوت دو نفر از دانش آموزان دختر سما دانشگاه آزاد یزد به اردوی تیم ملی تکواندو نیز خبر داد و گفت: آرمینا و کیانا احمدی دو نفر از دانش آموزان دختر مرکز آموزشی فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به اردوی تیم ملی تکواندو کشور دعوت شدند.
میرفخر الدینی اظهار داشت:  بر خلاف سال های گذشته 50 درصد هزینه اعزام تیم به مسابقات از طریق اسپانسر جذب شده و این تیم با آمادگی کامل به این مسابقات راهی شده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری