Skip to Content

33 سال پیش؛

امام خمینی : بطور کلی مطبوعات باید یک بنگاه هدایت باشند/جلوگیری از انحرافات به صورت شایسته


33 سال پیش در 27 مرداد62،حجت الاسلام سید محمد دعایی نماینده امام و سرپرست موسسه اطلاعات به همراه اعضای شورای سرپرستی این مؤسسه با امام خمینی دیدار کردند.

به گزارش یزدبانو به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمد دعایی نماینده امام و سرپرست موسسه اطلاعات در27مرداد62 به همراه اعضای شورای سرپرستی این مؤسسه با امام خمینی دیدار کردند.

امام در این دیدار فرمودند: وضع کشور را در گذشته دیدید که چگونه بود، تمام چیزها در جهت اسلام زدایی بود، خصوصاً مطبوعات که وضعی داشتند که اگر مهلت پیدا می‏کردند طولی نمی‏کشید که همه چیز را از بین می‏بردند. امیدوارم با همت آقایان همۀ آن انحرافات از بین برود.

امام تأکید کردند: مطبوعات باید یک مدرسۀ سیار باشند تا مردم را از همۀ مسائل بخصوص مسائل روز آگاه نمایند، و به صورتی شایسته از انحرافات جلوگیری کنند، و اگر کسی انحرافی دید با آرامش در رفع آن بکوشد. بطور کلی مطبوعات باید یک بنگاه هدایت باشند، یعنی به صورتی که اگر دست مردم بیفتد مردم هدایت شوند، بخصوص روزنامه‏ هایی مثل اطلاعات و کیهان و جمهوری اسلامی و آزادگان، باز تکرار می‏ کنم دنبال این نباشید که من از شما تشکر کنم، تقدیر و تشکر من فانی است و از بین می‏ رود. آنچه که باید همگی در نظر بگیریم رضای حق تعالی است، و آنچه وظیفۀ من است دعاست. 

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری