Skip to Content


آمده ام سیاست های دولت تدبیر و امید را پیاده کنم


استاندار جدید یزد تاکید کرد: آمده ام سیاست های دولت تدبیر و امید را پیاده کنم.

به گزارش یزدبانو ، محمود زمانی قمی استاندار جدید یزد در مراسم تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم یزد گفت: من دارای گرایش سیاسی شناخته شده ای هستم و همه شما در جریان هستید. من مدیر سیاسی هستم و فعال سیاسی نیستم و تمام احزاب و گروه ها و تشکل ها باید با این ویژگی با من گفت وگو کنند.

استاندار جدید یزد تاکید کرد: آمده ام سیاست های دولت تدبیر و امید را پیاده کنم.

وی گفت: دست همه استاندران قبل را که کوشیده اند می بوسم و از همه مدیران و خانواده دولت تمنا دارم به خانواده ایثارگر و شهید داده و جانباز برسند.

زمانی قمی گفت: همه تلاش خود را برای رفاه گروه ها و شخصیت ها اعم از اصلاح طلب و اصولگرا خواهم داشتم و توسعه نهادهای مدنی مورد حمایت خواهد بود و سعی می کنم دچار افراط و تفریط نشوم.

وی ادامه داد: منزلت روحانیت و حوزه های علمیه و مخصوصاً آیت الله ناصری به عنوان محور وحدت مورد حمایت دولت خواهد بود.

استاندار یزد تاکید کرد: حقوق شهروندان و اقلیت ها به ویژه رزتشتیان آنگونه که درقانون اساسی تاکید شده مورد حمایت خواهد بود.

وی بیان داشت: جذب سرمایه، توسعه گردشگری همچنین صیانت از واحدهای تولیدی  و رفع مشکل آنها در دستور کار دولت است. و توسعه اقتصاد دانش بنیان و نزدیک کردن دانشگاه و صنعت از جمله برنامه های بنده است.

زمانی قمی موضوع آب را مهمترین نیاز استان یزد دانست و گفت: پرداختن به مهمترین نیاز استان با کمک و مدد همه بزرگان، امام جمعه یزد، نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری