Skip to Content

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد:

امنیت حاکم بر کشور مرهون تلاش سربازان گمنام امام‌زمان(عج) است


معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: در‌حقیقت امنیت، آرامش و اقتدار حاکم بر کشور نتیجه عملکرد به دور از هیاهو و جنجال سربازان گمنام امام‌زمان(عج) است.

یزدبانو؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد به‌مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در گفتگو با خبرنگار یزدبانو ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام‌زمان(عج) اظهار کرد: مهم است که همه مردم ایران به اهمیت امنیت، اقتدار، رفاه و آسایش مردم و نقشی که سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در این زمینه دارند، پی ببرند. 

احمد ترحمی با بیان اینکه سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در برابر مسائل و اتفاقاتی که ممکن است امنیت و اقتدار کشور ما را به خطر بیاندازد در قالب ماموریت های خطیر می‌ایستند، خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که باید خیلی به آن دقت داشته باشیم این است که کشور ایران در موقعیتی قرار گرفته که در اطراف با پایگاه‌های نظامی آمریکا و بعضاً حضور رژیم اشغالگر قدس روبرو بوده و  در بین کشورهایی که عموماً دارای مسائل خاص امنیتی هستند قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون با توجه به استقلال و یکپارچگی که در ایران اسلامی وجود دارد، تبعا یکی از هدف های مهم جاسوسی سرویس‌های بیگانه «ایران اسلامی» بوده و آنها تلاش می‌کنند که به‌نحوی در ارکان نظام و در مسائل امنیتی نظام نفوذ پیدا کرده و به اهداف خود برسند؛ اینجاست که بیشتر به نقش وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام‌زمان(عج) پی می‌بریم.

ترحمی تصریح کرد:در حقیقت امنیت، آرامش و اقتدار حاکم بر کشور نتیجه عملکرد سربازان گمنام امام‌زمان(عج) است که بدون تابلو، بدون نام و به‌دور از هیاهو و جنجال زمینه این امنیت، آرامش و اقتدار را فراهم کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: جا دارد به همه سربازان گمنام امام‌زمان(عج) «خسته نباشید» بگوییم که در جهت اقتدار ایران اسلامی، امنیت پایدار و رفاه و آسایش مردم در تلاش بوده و انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/3857




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری