Skip to Content

مشروح/دبیر جبهه پایداری در یزد:

انتخاب لنکرانی، نتیجه ۷سال تحقیق آیت الله مصباح و اجماع تمام ۲۱عضو شورای مرکزی پایداری است


دبیر جبهه پایداری در یزد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص آیت الله مصباح یزدی که اگر فرد اصلح می خواهید به دنبال مصباح یزدی بروید گفت: چند روز پیش و پس از اجماع تمام21 عضو شورای مرکزی پایداری بر روی لنکرانی به عنوان فرد اصلح، طی جلسه ای که با آیت الله مصباح یزدی داشتیم مصباح گفت: بنده از 6 الی 7 سال پیش به این مسئله توجه داشتم که چه کسی برای ریاست جمهوری اصلح می باشد که پس از رصدی که در طی این سال ها داشته ام به لنکرانی به عنوان فرد اصلح رسیده ام.

به گزارش یزد بانو به نقل از خبرنگار یزد رسا، امشب حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی  دبیر جبهه پایداری کشور در حسینیه قلعه کهنه یزد در نشست تبیین سخنان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با اشاره به سال حماسیه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: اگر حماسه ای می خواهد رخ دهد حماسه ای باید به سمت خواسته های مقام معظم رهبری باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افراد می بایست در انتخاب رئیس جمهور به فرد اصلح مراجعه کنند گفت: فرد اصلح یک نفر بیشتر نیست و شناخت آن فرد با در دست داشتن معیار و شاغول اصلی یعنی رهبری قابل تشخیص است.

روند بررسی فرد اصلح از شش ماه پیش با ۴۰ نامزد احتمالی توسط پایداری کلید خورد

حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقاتهرانی با بیان اینکه جبهه پایداری از شش ماه پیش به دنبال فرد اصلح بوده است گفت: ما در جبهه پایداری از شش ماه پیش ۳۰ الی ۴۰ نفر از کسانیکه فکر می کردیم احتمال دارد کاندید ریاست جمهوری شوند را لیست و در موردشان تحقیق کردیم و سرانجام به یک اصلح یعنی محمد باقری لنکرانی رسیدیم.

وی افزود: زمانیکه مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی پنج بار به فرد اصلح  اشاره کردند خوشحال شدیم، زیرا امامان نیز همیشه به دنبال فرد اصلح بوده اند نه فرد مقبول، زیرا در بسیاری از موارد از جمله قرآن کریم اشاره شده است که «اکثرهم لا یعقلون».

دبیر جبهه پایداری در خصوص روند انتخاب لنکرانی به عنوان فردی اصلح تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح نیازمند تحقیق است که جبهه پایداری با بهره مندی از سه فقیه از جمله مرحوم آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح یزدی و عالم دیگری که نخواسته نامش برده شود با تحقیقات خود به لنکرانی به عنوان فرد اصلح رسیده است.

دکتر آقاتهرانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جبهه پایداری داری ۲۱ عضو مرکزی است پس از اینکه نظر اکثریت برای انتخاب فرد اصلح به لنکرانی  رسید به خدمت آیت الله مصباح یزدی رسیدیم و لنکرانی را به عنوان فرد اصلح به آیت الله معرفی کردیم، که وی گفت : بروید و زمانیکه هر ۲۱ عضوتان بر روی یک نفر به اجماع رسیدید برگردید.

عضو جبهه پایداری افزود: طی برگزاری جلسه دیگری که هر ۲۱ عضو در آن حضور داشتند همگی بر روی لنکرانی به عنوان فرد اصلح به اجماع رسیدیم و زمانیکه برای بار دوم به خدمت آیت الله مصباح رفتیم وی گفت«حالا که همه شما بر روی لنکرانی به عنوان فرد اصلح به اجماع رسیده اید، اجماع خود را برروی کامران باقری لنکرانی روی کاغذی بنویسید و امضا کنید که همه اعضا نیز امضا کردند، که پس از آن طی جلسه ای که در تهران برگزار شد آیت الله مصباح، لنکرانی را به عنوان فرد اصلح به همه معرفی کردند.

معرفی لنکرانی از سوی آیت الله مصباح به دلیل نظر مثبت و علاقه مصباح به بنده تخریب پایداری است

دبیر جبهه پایداری گفت: پس از معرفی لنکرانی از سوی آیت الله مصبا یزدی حملات علیه جبهه پایداری شروع شد و گفتند که آیت الله به خاطر ارتباط نزدیک و علاقه ای که به بنده به عنوان دبیر جبهه موتلفه داشته است لنکرانی را معرفی کرده است در صورتیکه اگر افراد مطالعه ای بر روی شخصیت مصباح یزدی داشته باشند متوجه می شوند این مطالب کذب و در راستای تخریب جبهه پایداری است.

دکتر آقاتهرانی عنوان کرد: چند روز پیش و پس از اعلام لنکرانی به عنوان فرد اصلح، طی جلسه ای که با آیت الله مصباح یزدی داشتیم مصباح گفت: بنده از ۶ الی ۷ سال پیش به این مسئله توجه داشتم که چه کسی برای ریاست جمهوری اصلح می باشد که پس از رصدی که در طی این سال ها داشته ام به لنکرانی به عنوان فرد اصلح رسیده ام.

سوگند آیت الله علامه مصباح یزدی در مورد باقری لنکرانی

دبیر جبهه پایداری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص آیت الله مصباح یزدی که اگر فرد اصلح می خواهید به دنبال مصباح یزدی بروید افزود: شورای مرکزی جبهه پایداری زمانیکه به دیدار علامه مصباح رفتند علامه مصباح یزدی گفت:" بینی وبین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم و امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه ۸۰ ساله من باشد."

فردی که می گوید دوران اسلام گرایی گذشته است منحرف است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معیار همشهری  و قوم مداری در انتخاب فرد اصلح نباید تأثیر گذار باشد گفت: این معیار به معنای رد اسلام است و یا  کاندیدی که می گوید رهبری هم همانند افراد دیگر جامعه است یا شخص دیگری که می گوید دوران اسلام گرایی گذشته است هر کمالی که هم داشته باشد دیگر به درد پست ریاست جمهوری نمی خورد زیرا این فرد منحرف است.

حجت الاسلام آقاتهرانی بابیان اینکه برگزاری چنین نشست هایی عین عبادت است گفت: با توجه به اینکه در فتنه فضا غبار آلود می شود می بایست با برگزاری نشست ها بصیرت خود را افزایش دهیم.

نامزدهایی که می گویند با تایید رهبری وارد عرصه شده ایم دروغ می گویند

دبیر جبهه پایداری در خصوص اینکه عده ای می گویند برای کاندیداتوری خود خدمت مقام معظم رهبری رسیده اند و از ایشان کسب اجازه کرده اند گفت: لنکرانی از رهبری برای ورود به عرصه انتخابات اجازه نگرفته اند و افرادی که این ادعا ها را مطرح می کنند که ما با اجازه ایشان پا به عرصه انتخابات گذاشته ایم دروغ می گویند.

اکثر آمارهای نظرسنجی  انتخاباتی  کذب است

عضو جبهه پایداری در خصوص آمار هایی که بعضی سایت ها ارائه و می گویند فلان شخصی در صدر نظر سنجی هاست گفت: آمار های ارائه شده اشتباه است چون در بسیاری از مواد این آمار دستکاری شده و افراد خود آماری را درست می کنند.

حجت الاسلام دکتر آقاتهرانی افزود: در سال ۸۴ نیز عده ای می گفتند احمدی نژاد به دلیل اینکه شناخته شده نیست رای نمی آورد اما دیدیم که بیشترین رای را نیز به خود اختصاص داد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری