Skip to Content

گزارش/ نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد

انقلاب اسلامی گرد و غبار را از چهره اسلام زدود


نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جمع بانوان بسیجی گفت : هنر امام خمینی(ره) این بود که در میان بهترین مردم و در بهترین زمان« انفجار نور» را انجام داد و با نشان دادن چهره واقعی اسلام، از این چهره گردگیری کرد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در همایش بانوان بسیجی حوزه دو زینبیه یزد با گرامیداشت 13 مرداد سالروز بسیج جامعه زنان اظهار داشت: یکی از مبانی قرآنی ما موضوع ولایت پذیری و تبعیت از ولایت است که در گفتار ساده است ولی در عمل سخت است.
حجت الاسلام گندمی با بیان آیه « قل ان کنتم تحبون الله فاتبعونی یحببکم الله ...» نشانه دوستی خداوند را تبعیت از دستورات الهی عنوان کرد و افزود: کسانی که از صدر اسلام همچون عمارها و یاسرها در مسیر تبعیت الهی بوده اند به اوج رسیده اند و در زمان انقلاب اسلامی نیز افراد زیادی همچون شهیدان بهشتی، رجایی و پاکنژاد و... در مدارج بالای تبعیت بوده اند که به اوج رسیدند.
وی تصریح کرد: هرچه افراد از مسیر ولایت و تبعیت الهی فاصله بگیرند دچار سقوط می شوند و از فضای جامعه دور خواهند شد.
وی « ترک اولی» را نیز برای برخی افراد همچون پیامبران جایز ندانست وگفت: حضرت یونس به خاطر یک ترک اولی گرفتار ماهی شد .
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با انتقاد از افرادی  که خود را دوستدار انقلاب می دانند ولی تنها با ملاک های خود انقلاب را می خواهند گفت: این افراد شعار های اول انقلاب را تاریخ گذشته می پندارند و به دنبال تحول جدید می گردند در حالی که باید به این افراد بگوییم: هنر امام این بود که در میان بهترین مردم و در بهترین زمان« انفجار نور» را انجام داد و چهره واقعی اسلام را نشان داد و تنها از این چهره گردگیری کرد.
حجت الاسلام گندمی تصریح کرد: ما  با انقلاب اسلامی در واقع اسلام جدیدی تولید نکرده ایم که بخواهیم از شعارهای انقلاب اسلامی پایین بیاییم.
وی  یکی دیگر از ملاک های افراد به اصطلاح دوستدار انقلاب را تمام شدن تحمل مردم در برابر آرمان های انقلاب اسلامی ذکر کرد و در پاسخ به این افراد گفت: مردم تغییری نکرده اند در حالی که شما تغییر کرده اید و به دنبال انقلاب اسلامی حداقلی هستید.
نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد « مصلحت اندیشی» را در حفظ مصالح کلی نظام یکی دیگر از تفکرات افراد دوستدار غیر واقعی انقلاب دانست و افزود: از زمان صدر اسلام در دوران حکومت همه ائمه اطهار (علیهم السلام) مشکلاتی وجود داشت و در زمان حضرت علی(ع) خوارج بودند و در زمان امام حسن(ع) ایشان در خانه خود به شهادت رسید و در زمان امامت امام حسین(ع) نیز ایشان و یارانش برای احیای اسلام به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام گندمی در پاسخ به مصلحت اندشی این افراد تصریح کرد: چگونه در زمان فعلی و در غیبت امام عصر(عج) انتظار وجود مشکلات را نداشته باشیم ؟
وی با اشاره به توطئه جریان تکفیری برای مخدوش کردن چهره اسلام پیش چشم جهانیان خاطرنشان ساخت: اسلام ما همان اسلامی است که در بطن مکه، عرب جاهلی را به اوج کمالات انسانی والهی رساند ودرزمان جنگ تحمیلی پرورش یافتگان اسلام ناب محمدی جلوه های زیبای انسانیت را پیش جهان به نمایش گذاشتند ونحوه جنگ وجهاد ما را اسلام تعیین کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با یادآوری جنایات صهیونیست ها در غزه اظهار داشت: با وجود اینکه آمار شهدا به 2000 نفر نزدیک می شود ولی مردم غزه به اذعان شاهدان عینی پیروز این جنگ نابرابر هستند.

حجت الاسلام گندمی افزود: طول کشیدن این جنگ دلیل شکست اسرائیل است.
 
وی گفت: سربریدن شیعیان توسط  گروه تروریستی داعش در عراق، تاریخ بنی امیه را زنده می کند و این گروه با سرهای بریده شیعیان خیایان های خود را تزئین می کنند و کودکان و زنان را زنده زنده در آتش می سوزانند و با پخش تصاویر و فیلم های آن در شبکه های جهانی به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام و در واقع اسلام هراسی هستند.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری