Skip to Content

معاون ابتدایی آموزش و پرورش یزد:

ایجاد زمینه مشارکت بیشتر والدین با مدارس در بهبود وضعیت تعلیم و تربیت مؤثر است


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد با تاكيد بر ایجاد زمینه مشارکت بیشتر والدین با سیستم آموزشی مدارس به عنوان يكي از راهکارهای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان، بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون و برون مدرسه‌ای را یکی از راهکارهای ارتقای مسائل تعلیم و تربیت دانست.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایسنا، "محمدحسن رادمنش" در همایش مدیران دوره ابتدایی نواحی یک و دو یزد با اشاره به ضرورت انسداد مبادی بیسوادی و تلاش برای جذب کامل دانش‌آموزان پایه اول در استان یزد،‌ اظهار کرد: بهره‌مندی از مشارکت همه جانبه والدین در امور مدرسه از جمله برنامه‌های معاونت آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش یزد است.

وی بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون و برون مدرسه‌ای را یکی از راهکارهای ارتقای مسائل تعلیم و تربیت دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده‌ در سال تحصیلی امسال،‌ مشارکت والدین با آموزش و پرورش بیشتر می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش یزد در ادامه بررسی نرخ ارتقاء پایه‌های مختلف، معرفی مراکز توسعه مراکز اختلال یادگیری، ممنوع بودن توصیه به استفاده از کتاب کار به صورت عمومی از طرف معلمان و سبک سازی کیف دانش آموزان را از جمله ضرورت های اجرایی سال تحصیل جدید عنوان کرد.

وي افزود: حضور 380 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان فرصت مغتنمی است که مدیران مدارس باید به نحو شایسته از آن بهره برداری كنند.

رادمنش در پایان به بیان چالش‌ها و مشکلات مدارس ابتدايي استان پرداخت و خاطرنشان کرد: کمبود و فرسودگی فضای آموزشی، از جمله مهمترین معضلات آموزشی اداره کل آموزش و پرورش یزد است.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری