Skip to Content


آیین افتتاحیه حوزه علمیه خواهران استان یزد به روایت تصاویر


صبح امروز آیین افتتاحیه مدارس علمیه حوزه علمیه خواهران استان یزد برای شروع سال تحصیلی 95- 96 با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو از این مراسم؛ پیش از ظهر امروز و در آستانه عید سعید قربان مدرس علمیه خواهران استان یزد به صورت رسمی با برگزاری افتتاحیه وارد سال تحصیلی 95 – 96 شدند.
در این مراسم  که جمع کثیری از بانوان طلبه، برگزیدگان جشنواره ها، اساتید و مدیران مدارس علمیه خواهران حضور یافته بودند جمع دیگری نیز به عنوان مهمان مراسم از جمله آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه برادران، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دشتی رییس فرهنگ و ارشاد یزدٰ برخی از علما و مدیران مدارس علمیه برادران، مدیر  کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام والمسلمین صدوقی یادگار سومین شهید محراب و فرزند مرحوم صدوقی، حجت الاسلام داوودی رییس بسیج طلاب استان، کرمانیان مدیر کل امور بانوان و خانواده استان به همراه کارشناسان دفتر بانوان ومشاور امور بانوان فرمانداری در این جمع حضور یافتند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، سخنرانی آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و سخنرانی حجت الاسلام داوودی از اهم برنامه های این مراسم به شمار می رود.
از دیگر برنامه ای این مراسم را می توان تجلیل از بانوان طلبه فعال در عرصه های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و اهدای حکم مدیریت به برخی مدارس تازه تأسیس و اجرای مسابقه حضوری و قرائت مقاله علمی و ادبی یکی از بانوان طلبه عنوان کرد.

انتهای پیام / زهرا صبوحی
 






Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری