Skip to Content


بازديد مدير کل دفتر امور بانوان استان يزد از مؤسسه بانوان نيکوکار بافق


مؤسسه بانوان نیکوکار بافق در طول 13 سال خدمت خيرخواهانه بيش از 200 نفر تأمين جهیزيه و کمک هزينه ازدواج و بيش از 1500 ساعت دوره آموزش مهارت زندگي ويژه زوجهاي جوان را در کارنامه خود دارد.

به گزارش یزدبانو به نقل از بافق نیوز، مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در سفر به بافق از مؤسسه بانوان نيکوکار اين شهرستان بازديد کرد .
در اين بازديد که معاون فرماندار ، مشاور فرماندار و بخشدار مرکزي مدير کل دفتر امور بانوان استانداري را همراهي مي کردند از فعاليتها و عملکرد اين موسسه آشنا شدند.

مدير مؤسسه بانوان نيکوکار بافق در اين آيين ضمن خير مقدم با اشاره به فعاليتهاي اين مؤسسه گفت: در اين مؤسسه که با همکاري تعدادي از بانوان نيکوکار اين شهرستان پايه گذاري شده است در زمينه هاي فرهنگي ، مشاوره ، آموزش و تهيه امکانات رفاهي ، هزينه تحصيل و ... فعاليت مي کند.

"ناهيد مظفري" افزود : اين مؤسسه در طول 13 سال خدمت خيرخواهانه بيش از 200 نفر تامين جهزيه و کمک هزينه ازدواج ، بيش از 1500 ساعت دوره آموزش مهارت زندگي ويژه زوجهاي جوان ، برگزاري کلاسهاي مهارتهاي تحصيلي و رفتاري ويژه دانش آموزان قشر کم درآمد و برگزاري چندين همايش و جشنهاي مختلف در مناسبتهاي ملي و مذهبي برگزار شده است.

مدير کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در اين بازديد ضمن تقدير از خدمات و فعاليتهاي اين مؤسسه نيکوکاري اظهار داشت : استفاده از نيروي جوان و خلاق و بانوان توانمند اين شهرستان مي تواند بازوي همکاري محکمي در ادامه فعاليتهاي اين مؤسسه  باشد.

"دکترخامسي" با اشاره به هزينه ها و خدمات ارائه شده توسط اين مؤسسه گفت: مشکل اين مؤسسه با کمک موقتي و مقطعي حل نمي شود و بايد به دنبال منابع مطمئن و يا افراد متمکن و خيري باشد که متعهد به پشتيباني از اين خيريه شود.

معاون فرماندار بافق در ادامه ضمن تأييد صحبتهاي مدير کل امور بانوان استانداري گفت: اميدواريم با توجه به ديدگاه دولت تدبير و اميد راههاي تامين بودجه به اين موسسه را فراهم خواهيم کرد .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری