Skip to Content


بانوان مدال آور در مسابقات آسیایی تجلیل شدند


جمعی از مسئولان ورزش بسیج استان یزد از بانوان مدال‌آور در مسابقات آسیایی تجلیل کردند.

به گزارش یزدبانو، روز گذشته جمعی از مسئولان ورزش بسیج استان یزد با حضور در منزل خانم زهره صادقی و منیژه زارع، دو بانو مدال‌آور در مسابقات آسیایی تجلیل کردند.

این دو بانو از قهرمانان پایگاه استعدادیابی تیراندازی بسیج استان یزد هستند که در رقابت‌های آسیایی در رشته تیراندازی با تپانچه صاحب عنوان نایب قهرمانی و مدال برنز تیمی شده بودند.

زهره صادقی در مسابقات آسیایی با کسب مدال نقره به نائب قهرمانی دست یافت و منیژه زارع در رشته تیراندازی با تپانچه صاحب گردن‌آویز برنز تیمی شد.

در این مراسم نیکونژاد مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد ضمن قدردانی از تلاش‌های این دو بانو و تشکر از همراهی و مساعدت والدینشان از زحمات خانم شاکری که به عنوان مربی، دلسوزانه و مادرانه هدایت قهرمانان ورزشی را برعهده داشتند، یادآور شد: حفظ و حراست از این عنوان قهرمانی و ارتقاء آن به مدارج بالاتر بسی سخت‌تر و دشوارتر است، اما با برنامه‌ریزی و ایمان و توکل به امامان معصوم قابل دست‌یابی می‌باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: همواره شاهد برافراشته شدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی توسط قهرمانان محجب واخلاق مدار باشیم.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری