Skip to Content

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان:

بانوان نقش اصلی در راه یابی فعالیت های ورزشی در خانواده دارند


مسعود شریعتی،مدیر کل اداره ورزش و جوانان یزد، در نشستی با اصحاب رسانه بر این باور بود که زن و دختر هر خانواده ای نقش اصلی را در کشش همه اعضای آن خانواده به ورزش دارند.

به گزارش یزدبانو، عصردوشنبه 19مرداد ماه، مدیر کل اداره ورزش و جوانان،مسعود شریعتی به همراه  طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان و جمعی از مسئولان و فعالان اداره کل ورزش،به مناسبت روز خبرنگار در بین خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آن ها پاسخگو بودند.
شریعتی در خصوص فرهنگ سازی دوچرخه سواری  گفت: در این خصوص  با مسئولین شهرداری هماهنگ شده تا فضاهای کم خطری را خاص دوچرخه سواران ترتیب دهند.
طوبی مازارزاده،معاون فرهنگی و امور بانوان عنوان کرد:برای دوچرخه سواری بانوان، فضاهای جدیدی همانند بوستان طوبی ایجاد خواهد شد تا بانوان به دوچرخه سواری بپردازند.
وی افزود: جهت همکاری برخی مدارس به کانون های دوچرخه سواری بانوان،هماهنگی هایی با آموزش و پرورش استان انجام شده است، همچنین پارک ترافیک واقع در منطقه ی فضای سبز شهر یزد، به دوچرخه سواری و آموزش آن به بانوان اختصاص داده شده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان، خاطر نشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در روز های آتی جشنواره های محلی و بازدید از زندانیان دختر انجام خواهد شد که اطلاعیه برنامه ها از طریق سایت اداره کل ورزش منتشر خواهد شد.
در پایان نشست،به مناسبت روز و هفته ی خبرنگار از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 


انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری