Skip to Content


بروز بودن احقاق بودجه مصوب سال 93 شهرداري در چند ماه اخير


نودوسومين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد باحضور اعضاي شورا ، حجت الاسلام و المسلمين طالبي مديركل بازرسي استان به اتفاق آقاي مهرعلي و مدير حقوقي شهرداري برگزار و مسائل و مشكلات شهر يزد در حيطه نظارت وبازرسي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش یزدبانو به نقل از سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد - در اين جلسه مرتضي شايق رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن خيرمقدم به ميهمانان و محكوم نمودن فاجعه انساني در غزه توسط صهيونيستها و اسرائيلي ها و دعوت مردم در راهپيمايي روز قدس ؛ به بودجه مصوب سال 93 شهرداري اشاره كرد و تصريح كرد: تاكنون احقاق اين بودجه تقريباً نزديك به واقعيت و برابر روز مي باشد . به عبارت ديگر بودجه مصوب تاكنون محقق شده است.
وي با بيان وسواسهاي اعضاي شوراي شهر نسبت به مسائل و مشكلات سطح شهر براساس عرف، شرع وقانون ،  تصريح كرد: در راستاي عمران و آباداني سطح شهر تصميمات و قدمهاي خوبي برداشته شده است.
مرتضي شايق با اشاره به اينكه ادارات و سازمانها بخشي نگر نباشند، اظهارداشت: بعضي از ادارات و سازمانها قوانين را به خوبي اجرا نمي كنند و با شهرداري همكاري ندارند كه اين خود مشكلاتي را براي شهرداري به وجود آورده است در صورتي كه شهر براي همه است و ادارات و سازمانها بايد با يكديگر تعامل و همكاري داشته باشند.
سپس اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد مطالبي را در خصوص مسائل و مشكلات شهر از جمله بي عدالتي در خصوص نمايندگان مجلس ، بحران آب ، ميدان ميوه و تره بار يزد و شاهديه ، ساخت وسازهاي غيرمجاز ، ماليات بر ارزش افزوده ، مالياتهاي سازمانهاي شهرداري طي سنوات گذشته و غيره مطرح نمودند.
در ادامه حجت الاسلام طالبي مديركل بازرسي استان يزد با اشاره به فاجعه انساني جهان در غزه و گراميداشت يادوخاطره شهداي آن از آحاد مردم ايران به ويژه مردم يزد خواست در راهپيمايي روز قدس شركت نمايند.
وي با تاكيد بر تعامل و همكاري مسئولين شهر و استان و اظهارشادماني نسبت به اشرافيت مسئولين شهر بر مسائل و مشكلات سطح شهر اظهار اميدواري كرد : همه ما مسئولين بايد با تعامل و همكاري خالصانه با يكديگر در راستاي رفع مسائل و مشكلات گام هاي موثري بر داريم.
حجت الاسلام طالبي افزود: تصميمات اتخاذ شده بايد از تشريفات خارج شده و عملياتي شود كه شوراي شهر به عنوان يك دستگاه نظارتي و تصميم گيري مي تواند با كاري كارشناسانه و مقتدرانه و هماهنگ با ديگر نهادها اين امر را محقق نمايد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری