Skip to Content

کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر خبر داد؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی مشاعره در رضوانشهر


کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی مشاعره با حضور مشاعره کنندگان از سراسر استان یزد، در محل موسسه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزد رسا، نخستین دوره مسابقات استانی مشاعره با حضور مشاعره کنندگان از سراسر استان در محل موسسه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر برگزار می گردد.
"حمید حاتمی" کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی مشاعره در دو گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان در محل موسسه فرهنگی سرای محبت رضوانشهر این شهرستان خبر داد.
حاتمی اظهار داشت: این مسابقات روز پنج شنبه 27 شهریور ماه سال جاری و همزمان با روز شعر و ادب پارسی برگزار می گردد.
وی ادامه داد: نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله نهایی مسابقات که روز دوشنبه هفتم مهرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر و با اجرای دکتر اسماعیل آذر چهره سرشناس شعر و ادب ایران برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.
لازم به ذکر است چهارمین جشنواره استانی شعر مولانا همزمان با سالروز میلاد مولانا جلال الدین محمد بلخی در شهرستان اشکذر برگزار می شود و برگزاری مرحله نهایی مسابقات استانی مشاعره بخشی از این مراسم می باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری