Skip to Content


بزرگترین گردهمایی صنعتگران و معدنکاران استان 9 لغایت 12 آبان برگزار خواهد شد


مدیر اجرایی سومین نمایشگاه بزرگ صنعت و معدن استان یزد اعلام کرد: سومین نمایشگاه بزرگ صنعت و معدن استان یزد به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و معدن استان، امسال 9 لغایت 12 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدبانو به نقل ازسازمان صنعت معدن وتجارت استان یزد؛«پیمان سرداری» از حضور بیش از ۱۰۰ شرکت معتبر از سراسر کشور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این شرکت‌ها در حوزه تولید ماشین آلات خطوط تولید، مواد اولیه کارگاههای صنعتی، فولاد، متالوژی، ریخته گری، معادن و صنایع معدنی، ابزار آلات، لیفتراک و بالابر،.خدمات فنی مهندسیف مشاوره ای، بازاریابی و اتوماسیون فعالیت دارند.
وی اعلام کرد: این نمایشگاه با مجوز وزارت صنعت معدن و تجارت و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد، شرکت مهراوران، خانه صنعت و معدن یزد، شرکت شهرکهای صنعتی، نظام مهندسی معدن و انجمن فولاد ایران برگزار می شود.
مدیر اجرایی سومین نمایشگاه بزرگ صنعت و معدن استان یزد افزود: علاقمندان به شرکت در نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس سایت به نشانی www.mehrexpo.com  مراجعه کرده و یا با شماره های ستاد برگزاری  ۰۳۵۳۶۲۷۲۲۰۲ و ۰۹۱۳۵۲۰۴۵۷۲ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری