Skip to Content

گفتگو/ مسؤول دفتر مشارکت زنان در دفاع مقدس یزد

بزودی شورای راهبردی و هماهنگی زنان دفاع مقدس دراستان یزد تشکیل می شود


مسؤول دفتر نشر آثار و ارزش های زنان در دفاع مقدس شهر یزد گفت : بزودی شورای راهبردی زنان دفاع مقدس با حضور دستگاههای مرتبط و متشکل از نمایندگان امور بانوان تشکیل می شود.

کبری رضوانی درگفتگو با خبرنگار یزدبانو از برگزاری  نشست هم اندیشی مشاوران امور بانوان دستگاههای دولتی استان با حضورخانم حشمتیان معاون سازمان نشرآثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس خبر داد .
وی گفت : ریاست این سازمان را که مورخ 23 مهرماه سال گذشته تشکیل شده است خانم مجتهد زاده برعهده دارد.
وی افزود : دراین نشست مدیرکل امورزنان و خانواده استانداری، مسؤول بسیج خواهران استان وجمعی ازنمایندگان اموربانوان دستگاهها با اهم برنامه های این دفترآشنا شدند.
مسئوول دفترنشرآثاروارزش های زنان دردفاع مقدس استان یزد اظهارداشت : بزودی شورای راهبردی زنان دفاع مقدس با حضوردستگاههای مرتبط تشکیل می شود که نیازمند تشکیل شورای هماهنگی بین دستگاه هاست که متشکل ازنمایندگان اموربانوان کل دستگاه ها خواهد بود.
رضوانی افزود : دفترنشرآثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس قریب به یک ماه است که در یزد تشکیل شده است و ین نشست با حضور معاون دفتر مرکزی به عنوان تودیع و معارفه و افتتاح رسمی آن به شمارمی رفت.
وی اولویت های این دفتر در طول سال را برنامه ریزی برای مناسبت های هفته دفاع مقدس، سوم خرداد و هفته زن برشمرد و گفت: تاکنون در نشست هایی که با مدیرکل اموربانوان، مدیربسیج جامعه زنان و برخی دستگاهها داشته ایم استقبال خوبی از برنامه های این دفتر شده است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری