Skip to Content

یک کارشناس مسائل سیاسی در یزد مطرح کرد

بصیرت افزایی و بیداری اسلامی؛ از ظرافت‌های نامه رهبری به جوانان غربی


یک کارشناس مسائل سیاسی در یزد بصیرت افزایی و بیداری اسلامی را از ظرافت‌های نامه رهبری به جوانان غربی بیان کرد و گفت: جوانان باید بصیرت خود را بالا برده و ظالم را تشخیص دهند تا توانایی مقابله با ظلم را داشته باشند.

 یزدبانو؛ لادن گلشن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یزدبانو با بیان اینکه نامه قبلی که رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا نوشتند استقبالی بیش ازحد وبازتابی گسترده‌ای در همه کشور‌ها داشته است، اذعان کرد: این نامه به ده‌ها زبان دنیا چاپ ومنتشر شد. حتی نامه وقتی به شکل کتاب انتشار یافت، جزو پرفروش ترین‌ها در نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب امسال تهران درآمد.

وی تاثیرگذاری نامه قبلی مقام معظم رهبری در روشنگری جوانان را یادآور شد و افزود: شاید یکی از دلایل نامه نگاری مجدد ایشان همین باشد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه حضرت آقا در نامه شان از گروه تروریستی داعش بیزاری جسته‌اند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در این نامه با مردم فرانسه احساس هم‌دردی نموده‌اند و امام خامنه‌ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان در نامه خود به جوانان یادآوری می‌کنند که کاری را که نیاز است انجام دهند تا درآینده پشیمانی به بار نیاید.

وی بصیرت‌افزایی وبیداری اسلامی را از ظرافت‌های این نامه عنوان کرد.

وی علت تأکید مقام معظم رهبری در نامه شان به قشر جوان را داشتن شور و نشاط و روحیه جوانی عنوان کرد وافزود: آینده هر کشوری به دست جوانان رقم می‌خورد.

گلشن با بیان اینکه در نامه امام خامنه ای آمده است هر کسی ظلم کند به خودش بازمی‌گردد، هشدار داد: جوانان باید در برابر ظلم ایستادگی کرده و بدانند که ظلم ستیزی از اهداف والای ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد:  نابودی ظلم در آینده نه چندان دور از مسائلی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی از دیگر مفاد نامه ایشان را بصیرت افزایی برشمرد و خاطرنشان کرد: جوانان باید بصیرت خود را بالا برده و ظالم را تشخیص دهند تا توانایی مقابله با ظلم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امام خامنه ای در نامه شان راهکار‌هایی برای آینده‌ای بدون ظلم و ستم ارائه کرده اند، گفت: به کار گیری این راهکارها قطعا چاره‌ساز بحران‌های جهانی خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی نامه ولایت فقیه را از لحاظ اسلام‌هراسی در غرب بسیار حائز اهمیت برشمرد و اذعان کرد: دشمنان اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیزی سعی در محکوم کردن آن دارند.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری