Skip to Content

آیت الله علم الهدی:

به تایید صلاحیت شدگان اخلاص را پیشنهاد می کنم/ افشاگری نامزد ها علیه یکدیگر جرم است


عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه همه سلایق در انتخابات حضور دارند، به برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده، هشتدار داد.

به گزارش یزد بانو به نقل از دانا، آیت الله سید احمد علم الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به تائید صلاحیت شدگان و رد شدگان از فیلتر شورای نگهبان «اخلاص» را پیشنهاد می کنم چرا که اینگونه سبب رضایت خداوند نیز می شود.
آیت الله علم الهدی در ادامه این گفتگو افزود: شورای نگهبان وسیله ای است که مردم را جهت شرکت در این حماسه سیاسی کمک می کند و در واقع چراغ راهنمای ملت است. وی با تأکید بر حضور همه سلایق در انتخابات، تصریح کرد: مردم نیز باید توجه داشته باشند اسیر تبلیغات و جو سازی های مخرب و عملیات روانی عده ای خاص قرار نگیرند و از قانون و ولایت تبعیت کنند. امام جمعه مشهد خاطر نشان ساخت: احراز صلاحیت از سوی مرجعی در دولت حرکتی جهانی است و مختص به ایران نیست چرا که در دیگر کشور ها باید صلاحیت نامزد ها به تائید و احراز برسد. وی افزود: اگر کسی در این ایام افشایی در راستای تبلیغ برای کاندیدای خاص نماید که این جرم است و کار غیر اخلاقی می باشد. عضو مجلس خبرگان رهبری با هشتدار به عدم تایید صلاحیت شدگان، گفت: همواره باید قانون و کلام رهبری را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهید چرا که در صورت احراز صلاحیت شدن تان چیزی از ارزش های شما کم نمی شود، فقط شورای نگهبان تشخیص داده که در این برهه زمانی حضور شما به صلاح مملکت و ملت نیست.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری