Skip to Content

تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی؛

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت هفته بسیج


موضوع مهمی که این روز‌ها در صدر برنامه‌ریزی استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران قرار دارد. تا آنجا که نظریه‌پرداز‌های آمریکا می‌گفتند: باید کاری کنیم که زن ایرانی حسین فهمیده تربیت نکند.

یزدبانو؛ سازمان بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای را صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه مشاهده می‌فرمایید:

بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند (امام خمینی"ره")

بی‌شک یکی از رموز حفظ پاکی واستواری جامعه اسلامی، حفظ حریم‌ها ورعایت حدود الهی در روابط اجتماعی است. همان که در جامعه اسلامی وانقلابی ما به عفت تعبیر می‌شود.

قرآن کریم وقوانین متعالی آن وسنت رسول الله وروش مترقی آن حضرت در حفظ حریم‌ها ورعایت عفت وحیا همه برای آن است که ما جامعه‌ای پاک وبی آلایش داشته باشیم تا زنان ومردان مسلمان دراین جامعه بتوانند در پرتو کار وتلاش و علم‌آموزی واستحکام بنیان خانواده‌های خود جامعه‌ای پاک ونورانی را برای زمینه‌سازی ظهور مهدی آل محمد (عج) بسازند.

سالروز شهادت شیرزنی از تبار زینبیان زمان شهیده طیبه واعظی به عنوان روز بسیج جامعه زنان نامگذاری شده است وتقارن این روز واین عنوان بهانه‌ای است برای پرداختن به مقوله زن وخانواده.

موضوع مهمی که این روز‌ها در صدر برنامه‌ریزی استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران قرار دارد. تا آنجا که نظریه‌پرداز‌های آمریکا می‌گفتند: باید کاری کنیم که زن ایرانی حسین فهمیده تربیت نکند. در راستای این سیاست راه‌اندازی وتقویت شبکه‌های مخرب ماهواره‌ای جهت سرگرم کردن دختران و زنان جوان ومد و آرایش و لباس و چشم وهم‌چشمی‌های بیهوده دنیوی پرداختند.

پر واضح است که زن بصیر ومؤمن وانقلابی در پرتو آموزه‌های قرآن کریم وپیروی از سیره حضرت زهرا(س) وتوجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) که همگان را به سمت وسوی سبک زندگی اسلامی فرا می‌خوانند به فضل خدا دشمن را در این توطئه ناکام خواهد ساخت.

ما بانوان فهیم وبصیر ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ومنویات مقام معظم رهبری با درک عمیق از توطئه دشمن ودعوت همگان به بصیرت وروشن بینی انقلابی وروشنگری در خصوص حوادث ووقایع تأسف برانگیز جهان اسلام با شهدای عزیز پیمان می‌بندیم که در راه تحقق این آرمان الهی که همانا رسیدن به جامعه‌ای به معنای واقعی کلمه "اسلامی" است تا آخر خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری