Skip to Content

گزارش یزدبانو/مدیر حوزه های علمیه خواهران استان

بیش از 2000بانوی طلبه در 17 مدرسه علمیه خواهران استان تحصیل می کنند


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان یزد گفت: در حال حاضر 17 مدرسه و حوزه علمیه خواهران در استان یزد دایر است که دو هزار و 500 طلبه در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو،حجت الاسلام سیدناصر محمدی در جمع بانوان طلبه، اساتید، مؤسسان و مدیران حوزه های علمیه خواهران استان اظهار داشت : مدرسه علمیه حضرت زینب (س ) یکی از باسابقه ترین مدارس علمیه خواهران یزد است و مدرسه الزهرا (س)در خیابان سلمان یزد نیز که توسط آیت الله شهید صدوقی تاسیس شده یکی دیگر از مدارس علمیه خواهران یزد است.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه ریحانه الرسول در سال تحصیلی جدید سومین سال فعالیت خود را آغاز می کند و مجوز تاسیس دو مدرسه علمیه خواهران نیز در محمدآباد و جامعه تعلیمات اسلامی یزد صادر شده است که بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اظهار داشت: سه مدرسه سطح سه در شهر یزد مشغول خدمت رسانی به طلاب علوم دینی است و مدرسه امام حسین (ع) واقع در خیابان انقلاب نیز یکی از این مدارس است.

حجت الاسلام محمدی در پایان گفت: امیدواریم طلاب علوم دینی با استعانت از خداوند متعال تمام هدف خود را، اجرای دستورات اسلامی در زندگی و رفتار خود قرار دهند.

 



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری