Skip to Content

قائم مقام دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان یزد؛

بیش از 80 برنامه بزرگ در دهه امامت و ولایت در استان یزد اجرا شد


قائم مقام دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان یزد گفت: بیش از 80 برنامه بزرگ در دهه امامت و والایت در استان یزد اجرا شد.

به گزارش یزدبانو، خلیل سلطانی با اشاره به اجرای بیش از 80 برنامه در استان یزد، خاطر نشان کرد: برگزاری تعداد 4 کارگاه های آموزش غدیر شناسی، شب شعر غدیر، خطبه خوانی غدیر، سلسله جشن های غدیر،همایش بانوان ولایی ، دوره های آموزش خانواده با محوریت غدیر و ولایت و پرده خوانی غدیر در مداررس استان یزد اهم برنامه های اجرا شده در استان یزد است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و انتقال فرهنگ غدیر شناسی اذعان کرد: اطعام روز غدیر، برگزاری جشن در مصلای نماز جمعه، ارسال پیامک غدیر، برگزاری مسابقه بزرگ حفظ خطبه غدیر، چاپ پوستر، بنر و مقاله با موضوع غدیر ز جمله برنامه های اجرا شده جهت معرفی و بازخوانی واقعه غدیر بود.

سلطانی ادامه داد:  تهیه جهیزیه برای خانواده های تحت پوشش امداد، افتتاح مدارس علوم  و معارف اسلامی، جشن عمامه گذاری طلاب، اهدای کتاب نهج البلاغه، اهدای کتاب با موضوع غدیر، برگزاری گفتمان دینی در مدارس، مساجد و دانشگاه ها و حوزه های علمیه ، تهیه بسته فرهنگی جهت اهدا به شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی غدیر شناسی، برگزار مراسم عقد اخوت، نواختن زنگ غدیر در مدارس برنامه هایی بود که در دهه امامت و ولایت اجرا شد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر ضرورت تبیین و انتقال نسل به نسل واقعه غدیر خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی در دهه امامت و ولایت در سطح استان با همکاری بیش از 25 دستگاه و اداره دولتی اجرا شد.

سلطانی با اشاره به برگزاری همایش بانوان ولایی ادامه داد: این همایش با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد که آموزش خانواده با محوریت غدیر و ولایت برنامه اصلی آن بود.

انتهای پیام/ش

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری