Skip to Content

رئیس کل دادگاههای عمومی وانقلاب یزد:

تدابیر لازم جهت اجرائی شدن قانون آئین دادرسی جدید اتخاذ شود


رئیس کل دادگاههای عمومی وانقلاب یزد گفت : باتوجه به اجرائی شدن قانون آئین دادرسی جدید از اول تیر ماه سال آینده باید تدابیراجرائی شدن این قانون از اکنون اتخاذ شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، غلامعلی دهشیری درحاشیه دیدار قضات محاکم عمومی وانقلاب مرکز استان با رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: قانون جدید نیاز به تأمین یکسری زیر ساخت ها دارد و باید از امروز برای زمان اجرائی شدن آن برنامه ریزی صورت گیرد .
وی با اشاره به این نکته که عمده رسیدگی های قضایی استان در مرکز استان انجام می گیرد ابراز داشت : تناسب جمعیت و همچنین میزان ورودی پرونده ها به محاکم عمومی وانقلاب استان موید این موضوع است .
دهشیری تغییرات انجام گرفته از زمان تصدی رئیس کل جدید دراستان را بسیار خوب واثرگذار ارزیابی کرد و بیان داشت : بازشدن گره تغییر چارت و تعالی دستگاه قضائی استان یزد نیازمند تدابیری بود که در سایه همفکری وپیگیری های مجدانه محقق گشت .
وی از تعیین کارشناس ویژه سیستم مدیریت پرونده در مرکز استان خبر داد و بیان کرد:رهاورد انتصاب  این کارشناس ، رصد سیستم cms  و کسب امتیازات قضایی بیشتر برای استان بوده وتسریع و بهبود کیفیت خدمات قضایی به مردم را به دنبال داشته است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری