Skip to Content


تصویب کلیات طرح صیانت از عفاف و حجاب در کمیسیون فرهنگی مجلس


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید

به گزارش یزدبانو، به نقل از خبرگزاری ایرنا،، لاله افتخاری در جلسه 754 شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: این طرح به منظور تسریع در اجرای مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده است.

این جلسه به ریاست کبری خزعلی در محل دبیرخانه شورای علی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

مینو اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور نیز در این نشست گزارشی از برنامه های سازمان خود درمورد عفاف و حجاب ارایه داد و گفت: فعالیت های سایبری با موضوع عفاف و حجاب، تهیه 6 برنامه تلویزیونی با همکاری شبکه دو سیما درمورد نقش حجاب در سعادتمندی خانواده و برگزاری یک برنامه ویژه با عنوان عفت در قربانگاه غرب، با محوریت شهدای حجاب جهان اسلام همچون شهید مروه الشربینی از جمله اقدامات سازمان بسیج جامعه زنان کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ادامه این جلسه مشاور عالی ورزش بانوان سپاه پاسداران نیز گزارشی از فعالیت های این مجموعه ارایه داد.

وی در این گزارش با اشاره به ظرفیت های قابل توجه سپاه پاسداران در ترویج ورزش همگانی ، خواستار همکاری بیشتر سایر نهادها در این زمینه شد.

بر اساس این گزارش، دستور بعدی جلسه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده، بررسی موضوع ورزش همگانی بود که در این بخش، نقش ورزش در انتقال فرهنگ و لزوم توجه بیشتر به این موضوع توسط اعضا مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام / ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری