Skip to Content


تهیه‌کننده برنامه «پنج‌دری» از دلایل استقبال از این برنامه می‌گوید


تهیه‌کننده برنامه «پنج‌دری» گفت: داشتن رویکرد سرگرمی_تفریحی، استفاده از لهجه یزدی و ... باعث شده تا «پنج‌دری» از جمله برنامه‌های پرمخاطب یزد به شمار آید.

به گزارش یزدبانو، «پنج‌دری» برنامه‌ای است عصرگاهی با درونمایه‌ای شاد با ساختار تركيبي نمايشي که هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:30الی 20:00به مدت 90دقیقه  به صورت زنده از صدای مرکز یزد پخش می‌شود و با آیتم‌های مختلف به مسائل اجتماعی و اقتصادی می‌پردازد. اين برنامه با لهجه شيرين يزدی و با هدف ايجاد اميد و نشاط در جامعه، ساعات مفرحی را برای شنوندگان ايجاد كرده است. 

مهم‌ترین مشخصه این برنامه، مجله‌وار‌ بودن آن است و اینکه در زمینه فرهنگ و ادبیات، اطلاعات عمومی می‌دهد که برای مخاطب جذاب و جالب است. پنج‌دری یک محفل گرم و صمیمی را برای شنوندگان و رادیو یزد بوجود آورده است.

در حال حاضر فاطمه دانایی و حمیدرضا امیری تهیه‌کنندگان این برنامه هستند.

فاطمه دانایی از سال ۱۳۸۲ وارد عرصه رادیو شد و کسب سه رتبه برتر در جشنواره مراکز استان‌ها به عنوان نویسنده و تهیه کننده برتر و کسب رتبه برتر مقاله در چهارمین اجلاس جهانی صدا را در کارنامه خود دارد.

وی در رابطه با دلیل شناخته شدن برنامه پنج‌دری به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه عصرگاهی  رادیو یزد،  اظهار کرد: داشتن رویکرد سرگرمی_تفریحی، استفاده از لهجه یزدی، اجرای بخش‌های نمایش، طنز، معرفی کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع برنامه و در نهایت پخش این برنامه در زمان مناسب باعث شده تا پنج‌دری از جمله برنامه‌های پرمخاطب یزد به شمار آید.

وی بی بیان اینکه هر سال در سراسر کشور برنامه‌های رادیویی ۳۳ استان ارزیابی می‌شود و رادیو یزد ۲ سال پیاپی به عنوان رادیو برتر انتخاب شده است، ادامه داد: این برنامه تاکنون ۲بار در جشنواره‌ برنامه‌های مراکز استان‌ها در بخش نویسندگی، گویندگی و تهیه‌کنندگی حائز رتبه برتر شده است.

دانایی تصریح کرد: برنامه پنج‌دری از طبقه «ب» بوده و یک برنامه ترکیبی_نمایشی است؛ بعد از برنامه‌های نمایشی کامل، برنامه‌های ترکیبی_نمایشی در ردیف برنامه‌های سخت به شمار می آیند.

 وی گفت: معمولاً تهیه‌کننده برنامه‌ها چند وقت یکبار تغییر می‌کنند؛ در حال حاضر تهیه‌کنندگی برنامه یک یک هفته بر عهده بنده و یک هفته بر عهده آقای امیری هست.

تهیه‌کننده برنامه پنج‌دری خاطر نشان کرد: در‌حال‌حاضر مهدیه شریفی، الهه دهقان‌پور، حسین درستکار و سعید طالبی پور به‌عنوان گویندگان برنامه و زهرا دهقانی‌زاده به عنوان گزارشگر از جمله عاملان این برنامه هستند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری