Skip to Content

استاندار یزد:

تورم اجاره مسکن در حال شکستن کمر مردم یزد است


استاندار یزد گفت: تورم اجاره مسکن در استان یزد در حال شکستن کمر مردم است و بنده دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند به مردم معرفی خواهم کرد.

به گزارش یزد رسا، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان یزد که با حضور  اعضاء برگزار شد با اشاره به اینکه کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن استان یزد موظف هستند هزینه‌های دریافتی را دقیق مشخص و به‌صورت شفاف به مردم اطلاع‌رسانی کنند اظهار کرد: بر اساس هماهنگی به‌عمل‌آمده، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ساخت 10 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد را بر عهده گرفته است که در این زمینه لازم است ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان یزد خود را برای انجام این اقدام بزرگ آماده کند.

وی ادامه داد: استان یزد به‌عنوان اولین استان در سطح کشور، زمین مشمولان طرح جوانی خانواده را آماده و  هفته آینده قرعه‌کشی آن را انجام و تحویل خانواده‌ها خواهد داد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه پیگیری مصوبات شورای مسکن استان وظیفه همگان است و باید با جدیت آن را پیگیری کنند ابراز کرد: مسکن اولویت اول تمام مدیران استان یزد باید باشد و همچنین تمام شهرداران و فرمانداران و اعضای شورای شهر حق ندارند بگویند ما مستقل هستیم و جداگانه موضوعات طرح مسکن را بررسی می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره بالابودن نرخ تورم اجاره مسکن در استان یزد تصریح کرد: تورم اجاره مسکن در استان یزد در حال شکستن کمر مردم است و بنده دستگاه‌هایی که در این زمینه کوتاهی کنند به مردم معرفی خواهم کرد.

فاطمی با تأکید بر اینکه اگر قرار باشد سرمایه اجتماعی  و اعتماد مردم به دولت سیزدهم به‌واسطه کم‌کاری مدیری دچار خدشه شود با مدیر شدیداً برخورد خواهیم کرد تصریح کرد: زمان و فرصت کم است و تورم در حوزه مسکن به دلایل متعدد واقعاً در حال واردکردن فشار به مردم است و هیچ مدیر مسلمان، انقلابی دغدغه‌مندی نمی‌تواند این فضا را تحمل کند و باید برای آن چاره‌اندیشی کند.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری