Skip to Content


جمع‌آوری زکات فطره به سبک مدرن


اداره کل بهزیستی استان یزد با فراهم سازی امکانات مختلف زمینه را برای پرداخت زکات فطره و شرکت در کمک‌رسانی به مددجویان این سازمان مهیا کرده است.

به گزارش یزدبانو؛ «حسین بمانی» معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد گفت: براساس فتوای مراجع تقلید مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زكات اموال و زكات فطره خود را به سازمان بهزیستی پرداخت كنند.

وی اذعان کرد: سامانه پرداخت آنلاین سازمان بهزیستی استان یزد، با دریافت هدایا، نذورات و كفارات از طریق كارت‌های عضو شتاب، امكان مشاركت هم‌وطنان را در كمك‌رسانی به مددجویان مراكز بهزیستی فراهم ساخته‌است.

بمانی گفت: دارندگان کارتهای بانکهای عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی استان یزد به صورت آنلاین می توانند نسبت به پرداخت فطریه، کفاره، زکات، نذورات و هدایای نقدی خود به مددجویان بهزیستی اقدام کنند.

این مقام مسئول در خصوص نحوه پرداخت گفت: دارندگان کارتهای اعتباری که به شبکه شتاب متصل هستند می توانند با مراجعه به صفحه پرداخت آنلاین بهزیستی به نشانی http://swo.ir/fa/payment.php و وارد کردن اطلاعات مورد نظر مبلغ فطریه و کفاره، نذورات و کمک‌های نقدی خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان یزد افزود: در این پرداخت مبلغ فطریه و کفاره سال با توجه به تعداد خانوار محاسبه و به تفکیک در بانک اطلاعات پرداختی ذخیره می شود تا با در نظر گرفتن هدف خیر هزینه شود.

به گفته این مقام مسئول کلیه پرداختها از طریق این سامانه با دادن شماره رهگیری قابل پیگیری است و خیر می تواند با تکمیل فرمهای این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کند تا فقط در همان مورد هزینه شود.

حسین بمانی در خصوص سایر شیوه‌های جذب کمک‌های مردمی توسط بهزیستی گفت: شماره‌حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی ۲۱۶۳۴۵۵۸۰۵۰۰۶ بانک کشاورزی، شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۵۲۷۱۶ بانک کشاورزی، سامانه تلفنی جمع‌آوری کمک‌های مردمی ۲۱۱۶۲ و تلفن همراه با کد دستوری #۱۴۰۰۰۱۰*۴*۷۳۳* از دیگر شیوه‌های دریافت کمک‌های مردمی بهزیستی استان یزد است.

انتهای پیام/ش

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری